Hej, Jeg har fået en idé, som jeg gerne vil have lidt feedback på fra alle Jer eksperter :) Ideen er vel lettest beskrevet som en slags Den Blå Avis for studiebøger. Du har mulighed for at sætte dine studiebøger til salg på websiden, og lade en køber finde dig gennem siden. Selve handlen vil foregå direkte mellem personerne, og websiden vil kun sætte personerne i kontakt med hinanden. Siden skal selvfølgelig indeholde en søgefunktion, så du let kan finde den bog du ønsker. Listen skal kunne sorteres efter pris eller afstand fra dig. Jeg ved ikke hvordan siden bedst skal tjene penge, men har et par idéer: - Betaling for at få oplysninger på én specifik sælger, der har den bog du ønsker til salg. - Betaling for at få oplysninger på alle sælgere, der har den bog du ønsker til salg. - Måneds abbonnement, der giver fuld information på siden i en måned. - Evt. andet? Hvilke og hvor mange oplysninger skal være gratis tilgængelige? Landsdel? By? Jeg vil selvfølgelig gerne høre yderligere idéer, forslag, kritik osv. Fyr løs med alt hvad I har :) Hilsen Jeppe |
Hej Jeppe
Du skal nok checke Bookcase før du går videre med projektet.