Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig stemning!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Jeg synes tit man ser folk komme med dumme bemærkninger i andres indlæg. Nu sådan et som ham her: http://www.amino.dk/forums/t/165475.aspx Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bare kan holde deres bøtte, og lade de seriøse svar komme.

Det er sikkert et dårligt eksempel, men jeg synes efterhånden det er ret irriterende. Hvad mener i? er jeg den eneste der synes dette?

- Kasper

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:01

Du mener vel ikke mine svar i den tråd? :P

Synes ikke jeg kommer med nogle "dumme" bemærkninger, prøver bar at hjælpe ham videre.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Asgeir.

Det var nok ikke det bedste eksempel, men jo, jeg synes bare man burde svare hvis man havde tænkt sig at bidrage til ham Kasper, og lade være med de bemærkninger med at han bare kunne få sig et Visa Electron.

- Kasper

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:06

Der vil altid være tosser, lige meget hvor du går hen.

Prøv at ignorere dem og fokuser på dine indlæg er brugbare.
Amino stiger i popularitet og derfor kommer der også flere tosser til, men moderatorerne er fuldt i gang med at rydde op og holde styr på tingene.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 19:06

Jeg synes ikke det giver ret meget mening at dit eksempel på noget du ser tit, er mærket med et enkelt eksempel, som singler en kommentar ud for at give et simpelt svar på et simpelt spørgsmål.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 19:06

Jeg synes ikke at der er dårlig stemning i forummet, alle siger jo bare deres mening.

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:07

Kasper Toft Braun:

Hej Asgeir.

Det var nok ikke det bedste eksempel, men jo, jeg synes bare man burde svare hvis man havde tænkt sig at bidrage til ham Kasper, og lade være med de bemærkninger med at han bare kunne få sig et Visa Electron.

- Kasper

Det ville være en løsning i de fleste tilfælde, men desværre ikke dette, derfor kom jeg også ind på at der nok skulle være gratis alternativer. Synes trådstarter var lidt naiv måske at tro bar at nogle ville betale hans hosting, men prøver self. at hjælpe ham og ikke skyde ham ned med dumme kommentarer.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror desværre ikke du får nolge til at bidrage til en person uden en grund. Som jeg nogle gange siger, så følger der et dumt svar med til et dumt spørgsmål.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:15

SERPNAME:

Tror desværre ikke du får nolge til at bidrage til en person uden en grund. Som jeg nogle gange siger, så følger der et dumt svar med til et dumt spørgsmål.

Nogle føler måske et dumt svar, som et angreb, hvilket kan føre til en dårlig stemning, som Kasper snakker om.

Men nogle gange er det måske det bedste svar. Man skal self. gøre det med et smil på læben.

Måske får det trådstarter til at tænke sig lidt mere om en næste gang.

Èt godt svar er altid bedst :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

SERPNAME:

Så kan man jo diskutere hvem det så gavner ;-) Prøv med et "godt" svar til et dumt spørgsmål. Det er der bedre chancer for at folk lærer noget af. Og hvis ikke personen lærer noget, så har du da i det mindste skabt lidt god karma! 

Ha' en fed dag! 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)