Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig i gang med mit første website!:)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Jeg er helt ny på sitet, og ved derfor ikke om det er det rigtige sted at skrive det her indlæg.

Jeg har i snart et år læst en masse html og css, og vil nu starte mit eget site. Mit site skulle være en blog. Problemet er bare at jeg ikke har pengene til at starte et site, eftersom mine forældre ikke tillader at jeg må betale online. Ja!. Det lyder måske dumt, men der er pærerigtigt.

Derfor ville jeg høre nogle herinde, om i vil bidrage nogle penge til mig, så jeg kan komme i gang, og ikke opgive min drøm.

Mvh

Kasper

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 18:28

ms22j09xxay:

Problemet er bare at jeg ikke har pengene til at starte et site, eftersom mine forældre ikke tillader at jeg må betale online. Ja!.

Du kan ikke få et Visa Electron, så du kan betale online? Hvis du ikke har pengene hvorfor får du så ikke et arbejde?

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:31

Begynd at samle flasker - det koster ikke mange hundrede kroner at komme igang.

Ellers må du finde en gratis host. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32

Jeg må ikke få et visa electron. Der er ikke nogle som har ledige stillinger i den by eller de nabobyer jeg bor i. 

Er der nogle som vil bidrage ?

Mvh

Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34

Jeg søger bare nogle/en der vil bidrage nogle penge til mig, ved at købe noget host..

Mvh

Kasper

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 18:45

ms22j09xxay:

Jeg må ikke få et visa electron. Der er ikke nogle som har ledige stillinger i den by eller de nabobyer jeg bor i. 

Enten må du finde noget gratis host eller prøve noget blogspot der skal nok være nogle gratis alternativer. Du må da have en ven med et visa electron, der kan betale online for dig mod at du self. betaler ham.

ms22j09xxay:

Jeg søger bare nogle/en der vil bidrage nogle penge til mig, ved at købe noget host..

Hvis du ikke kan skrabe de få penge sammen på egen hånd, tror jeg heller ikke andre vil gøre det for dig.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53

Jeg tror bare jeg vil opgive at lave indlæg på Amino. Jeg vidste ikke der er så mange som ødelægger ens indlæg, på en eller anden måde.

- Kasper

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 19:02

Hej Kasper.

http://www.dot.tk - Gratis domæne lige her, du må godt leve med at de smider en reklame på, men det går nok, du kan jo altid flytte din side når du laver nogle penge.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 19:06

Du må finde nogle gratis alternativer som 000webhost.com, website.org eller lignende.. 

Du kan ikke forvente at vi vil betale for en hjemmeside til dig, vi vil intet få ud af det. :-)....

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19

Hej, ms22j09xxay.

Der findes en masse måder stadig at have en hjemmeside på. Du kan bla bruge gratis host som

000webhost.com

dinhost.net

Zymic.net

Og jeg kunne blive ved og ved. Derefter kan du måske tjene penge via affilate som Partner-ads, Adsense, Mikkelsenmedia osv. Og derefter kan du købe et webhotel + et domæne ;)

Det var i hvert fald sådan jeg kom igang da jeg var 13 - 14 år gammel. :) 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)