Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import vare fra kina. Pris?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger heller ikke at det er sådan det rent faktisk er, jeg siger bare, at det er hvad UPS og DHL siger de 160kr går til, da det er præcis det samme beløb som postDK tager for en fortoldning også.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:17

silversand:

Kan sige at fortoldningen IKKE er incl. i prisen fra hverken DHL eller UPS, har modtaget pakker fra asien som de hver i sær har fortoldet, og begge steder kom der gebyret på 160kr oveni.

De undskylder sig med at det er SKAT der tager de 160kr for at behandle papirerne som de sender ind fra fragtfirmaet.

Jeg vil meget gerne se den regning, hvor  DHL eller UPS har opkrævet dig for indfortoldningen særskilt :-) !  

Beklager, men det lyder som en røver... Desuden opkræver Skat intet for papirbehandlingen.

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 23:21

Jeg har en enkelt gang oplevet at UPS har krævet 28 kroner eller lign, fordi der ikke var tilstrækkeligt information omkring indholdet i min pakke, så det skulle jeg fremsende...

Det var elektronik og de ville vide om det var 12V eller 220V (åbentbart anden sats for 220V....)

Ellers har jeg aldrig betalt fortoldningsgebyrer hos andre en PostDK

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 23:35

silversand:

Jeg siger heller ikke at det er sådan det rent faktisk er, jeg siger bare, at det er hvad UPS og DHL siger de 160kr går til, da det er præcis det samme beløb som postDK tager for en fortoldning også.

Jeg har  nu aldrig betalt for fortoldning hos UPS eller DHL.

Mvh

Ravn

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)