Lige til information til alle jer som bruger ePay som betalingsløsning.
Jeg har i dag haft en kunde som ikke kunne gennemføre en ordre via vores webshop. Når alle kort oplysninger osv. er tastet ind, kan kunden ikke trykke på "gennemfør betaling" i betalingsvinduet fra ePay. Knappen bliver simpelthen ikke aktiv.
Jeg tog så kontakt til Epay, som kunne fortælle mig at det var et kendt problem ved ePay og det vedr. Windows xp & 7. Men de havde ikke løst problemet endnu. (Iflg. ePay arbejder de på en løsning).
Jeg vil blot fortælle det, hvis I kommer ud for lign. tilfælde. Det er jo ikke så godt, da vi kan miste salg ved dette problem.
Kunne måske tænke mig til det har noget med deres "nye" betalingsvindue at gøre. (Overlay). Jeg spurgte også ePay om det ikke var muligt at få sådanne fejl tilsendt eller andet, da det jo har ret stor betydning.
Men af sikkerhedsmæssige oversager holder de alle fejl internt?
Det skal lige siges at dette IKKE er en generel fejl, men opstår periodisk. Derfor er det ikke sikkert i lige kan tjekke det.
Jeg har en Windows 7 & xp her ved siden af, og de virker begge uden problemer. Men ved den pågældende kunde virkede det ikke, var logget på via Teamviewer også :-)