Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvikling af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

søger hjælp til mit site da jeg ikke har meget forstand på at bygge en gratis hjemmeside

men vil forsøge men kan ikke forstille mig der er penge i det 

da en af mine venner prøvet fik han 0,50 ør i alt så kan ikke se der skulle være penge i det med mindre man snyder sig frem 

og det er jo ikke sådan det skal gå til 

så søger hjælp til hjemmeside 

gode råde ideer til hvordan man kommer godt på banen med en hjemmeside 

vil rigtig gerne have det bliver til noget men ved ikke hvor man skal starte eller slutte

har mange gode ideer til internet og online ting 

men kan ikke selv få det udvikler har en genial ide til online spil hvordan der er rigtig mange penge i det 

men da jeg ikke kan udvikle spil er det lige meget 

men kunne det være mulig at be om lidt hjælp til at få sit site til at køre nogle lunde 

kan ikke få det på google konti eller google adwards så der må vel være en anden måde man kan tjene penge 

på uden bare at sende link ud alle mulige steder 

Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine indlæg, virker én smule forvirrende. Er ikke helt sikker på hvad det er du vil?? Men vil nok anbefale dig at bruge ét par uger på at læse lidt, det lyder lidt som om du forhaster dig og poster spørgsmål uden egentlig at have sat dig ind i det du vil vide noget om.

Nogle søgeord til google kunne være - spiludvikling, affiliate marketing, wordpress, osv. Så kan du sagtens bruge nogle uger på bare at læse...

Jeg tror desværre der er lidt for meget arbejde i at hjælpe dig med at lave ét website hvis det skal være gratis, men

www.nemprogrammering.dk kan du lære hvordan man koder hjemmeside eller lære om wordpress som er rimelig nemt at bruge..

Og ellers tror jeg nu ikke det er så svært med ét gratis site som du snakker om..

Håber det hjalp én smule..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej udvikler,

Først og fremmest, vil nødig virke nedern, men vil du have ordentlig hjælp, må du også spørge ordentligt, blandt andet ved at stave ordentligt. Men det ligemeget, for der kan jo være mange grunde til detSmile.

Jeg vil forslå dig at bruge wordpress.org. Læs lidt om det på nettet, og lær om det.

Derudover vil det være en god ide at høre Anders saugstrup, herren af affiliate marketing, prøve at overtale potter til at affiliate marketing HER

pøj, pøj,

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)