Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

god eller dårlig ide at lave video som PR om sig selv og skal man sige sin mening

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

jeg har en blog lookyannnielsen.com

Jeg har prøvet alt for at bruge min blog som en del til CV plus PR for mig selv.

Nu har jeg ide om at jeg nok skal lave en lille video om mig selv, hvis jeg kan finde ud af hvordan jeg laver sådan en på

en HP bærbar eller mobil og så ligge den ind i windows movie maker. hvordan gør jeg det?

det andet er hvad skal jeg sige i denne video, skal jeg ytre min mening eller skal jeg holde min kæft.

Jeg vil gerne arbejde med indkøb og udvikling indenfor TV branchen og har meget fokus på hvordan marked udvikles hele tiden osv.

men skal jeg snakke om hvad der forkert og hvad der rigtigt eller skal jeg kun snakke om mig selv,

hvad ser forretningsmænd efter idag, er det personlighed eller at man siger hvad man mener?

hvad vil i anbefale man snakker om for at lave en god video?

og hvordan laver man den på en HP

Tak for hjælpen

Ann

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:30

ann:

Nu har jeg ide om at jeg nok skal lave en lille video om mig selv, hvis jeg kan finde ud af hvordan jeg laver sådan en på

en HP bærbar eller mobil og så ligge den ind i windows movie maker. hvordan gør jeg det?

ann:

det andet er hvad skal jeg sige i denne video, skal jeg ytre min mening eller skal jeg holde min kæft.

Jeg vil gerne arbejde med indkøb og udvikling indenfor TV branchen og har meget fokus på hvordan marked udvikles hele tiden osv.

men skal jeg snakke om hvad der forkert og hvad der rigtigt eller skal jeg kun snakke om mig selv,

hvad ser forretningsmænd efter idag, er det personlighed eller at man siger hvad man mener?

Vær dig selv, du laver videoen for at vise produktet (dig selv).
Sig din mening men hold eventuelle ekstreme meninger for dig selv.

En video er rigtig god til at brande dig selv og du har allerede valgt nichen "indkøb og udvikling indenfor TV branchen".
Så det er bare at gå i gang.

Jeg har selv haft med video og online cv at gøre, hvor jeg hjalp en ven.
Det betød at efter 2 måneders arbejdsløshed, er han nu fuldt booket langt ud i fremtiden på konsulent basis, så det er bare om at komme i gang.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 22:27

tak for svar, nu er min mobil lige præcis gået i stykker så må vente med at gå igang

men tak for link og svar

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)