Det er blandt andet derfor jeg har været igang med at anskaffe 5 Content Delivery Networks der ikke har noget problemer med lidt nøgen hud :)
I samarbejde med Danmark’s top strippere, Cha Cha og Andy Strip samt Covermodel har LottoStat.dk lavet en alternativ fremvisning af lørdags lottotallene.
Slut med de kedelige Lørdags Lotto-trækninger!
Hvad mener i om det? Så vidt jeg kan se, er jeg #1 der har lavet noget lignende dette :)
Oprindeligt var ideen at lave een form for video, så endte det ovre i en anden grøft.
Er sgu stolt af at jeg fik Cha Cha, Andy og Covermodel.dk med på ideen, og nu skal jeg bare have alle aviserne til at skrive om det. (Men hvordan gør man lige det?)
Har i løbet af ganske få timer fået en del likes på min facebook gruppe - og små 300-400 besøgende på siden. Nu skal det bare kickstartes :) Help :=)
Thomas Frost:
Det er sgu en sjov lille ide, der helt sikkert har krævet en hel del arbejde. Jeg håber du får succes.
Har fået et par beskeder og mails fra folk der ikke forstår hvad det er...
Konceptet er jo sådan set at præsentere lottotallene lidt alternativt ifht. hvordan de normalt bliver præsenteret. Så derfor er det "frække lottotal".
Tal #1 er fuldt påklædt hvor #36 er så godt som afklædt. Der vises dog ingen "nøgenhed" som kønsdele eller brystvorter osv.
Det vil sige, er der trukket 1, 7, 15, 17, 23, 27, 35 vil videoen nu indeholde de 7 videoklip, og derved en ny video hver lørdag da lottotallene sjældent eller aldrig er sammenfaldende med alle 7 tal.
På indeværende tidspunkt, er det bare en fraklip video på siden - men fremadrettet vil jeg lave et nyt klip for hver af modellerne hver lørdag/søndag og lægge denne op. Måske hvis det kan gå rundt, skal man også kunne bladre i alle de videoer.