Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 2 Facebook sider til mine projekter.

www.pmate.dk  -  http://www.facebook.com/pages/P-Mate-Danmark/232030890226851

og

www.tinglyseren.dk - www.facebook.com/Tinglyseren.dk

Jeg tænkte om man selv kunne lave sin side, så hvis man "syntes godt om" kunne få adgang til et nyt område på siden (f.eks. så man kunne se en tilbudskode)???

Og er det egentlig OK iht. FB-regler?

Ingen af siderne er specielt gennemarbejdede og derfor ville det være super, hvis der fandtes en "template" som kunne bruges - uden man skulle kunne kode det hele selv.

Det SKAL være noget jeg selv kan lave.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 09:56

Jeg fandt dette Pagemodo.com - er det nogen der kender til det?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:54

Hej Jesper

Du må gerne bede folk om, at "Synes Godt Om" din side, for at få adgang til noget eksklusivt indhold. Du må dog ikke bede dem om at dele o.l. for at få adgang til noget af monetær værdi, hvilket en rabatkode er. Så så længe du holder dig til "Synes Godt Om for at få adgang"-funktionen, er det fint. 

Jeg tilbyder et system, hvormed du selv kan lave disse applikationer til din Facebook Side, men det er ikke helt gratis. 

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:08

Tror umiddelbart ikke at man "må" det i forhold til FB regler, for de siger klart at man ikke må bede om at "synes godt om" for at få del af en konkurrence/service eller lign som en rabatkode er.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 11:27

Jeg syntes ellers lige det var en god ide med en rabatkupon sm ekstra til alle de der syntes godt om.

Men hvis jeg laver en film (f.eks. en brugsvejledning af P-Mate) som man kun kan se hvis man "Liker" - så er det OK?

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:30

Jesper: 

Du må som sagt gerne kræve, at folk synes godt om din side til gengæld for en rabatkupon:

"Du må ikke betinge en tilmelding eller adgang af, om brugeren foretager en handling via en Facebook-funktion eller -funktionalitet, ud over Synes godt om-tilkendegivelsen på en side, indcheckning på et sted eller oprettelsen af forbindelse til din applikation." 

(fra FB´s  promotion guidelines) 

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 22:42

Nogen der kender Wix.com?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)