Nej, ikke hvis man kigger på antallet af "deltagere"... omvendt kunne man også argumenterer med, at "kagen" er vokset i samme takt. |
ShopWithSocks.com:Ja, jeg kan godt følge dig. Men kigger vi isoleret på selve delen i at få siden til at ranke, så er vi alle i samme båd. Det svare lidt til et kapsejlads hvor er der er henholdvis vindstille og stormvejr. Med andre ord, arbejder vi alle udfra de samme betingelser. Nogen vil måske have en fordel i stærk vind, hvor andre vil have nemmere ved at vinde i stillevejr. Men samlet set er der ikke blevet rokket markant ved sværhedsgraden "i gamet".
At der gennemtiden er flere og flere som deltager i dette kapsejlads, gør det naturligvis svære at blive vinderen.
Super billede med kapsejladsen, Casper!
Og det får mig til at tænke på dengang jeg var knøs og sammen med min kammerat hang ud over kanten i en lille optimistjolle i en pludselig opstået kuling.
Vi fik lange arme og tårer i øjene af at prøver på at holde på skødet hhv. rorpinden. Hold kæft det var vildt! :-) Og vi kunne ikke få hjælp fra følgebåden fordi den havde travt med at samle alle vores venner op, som drev ind mod stranden med bådene fulde af vand.
Så når du siger at der ikke rokkes ved sværhedsgraden i gamet bare fordi det blæser op, er jeg ikke helt enig. :-)
Når det for alvor blæser op, er det lettere at gennemføre sejladsen i en stor brandet båd. Kommer man ud i en stærk vind i en lille båd kan man ende i vand til knæene mens man øser løs og bølgerne bare bliver ved med at fylde båden op :-)
Mvh Anders Saugstrup