Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Magento opgaver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen

Jeg ville blot høre, om der skulle være nogen her, der har nogle aktuelle Magento opgaver liggende? Det kan både være opsætning af en fuld webshoppen, udvikling af moduler/plug-ins eller noget helt tredje.

Jeg håber, at I vil sende mig en PB, hvis der er noget aktuelt.

Ellers fortsat god aften :-)

Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:13

Hej Jens,

Jeg sender dig lige en PB.

Mvh Mikkel

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 23:20

Hej Mikkel

Jeg har lige sendt dig et svar :-)

Til alle jer andre, tusind tak for henvendelserne. Det er jeg rigtig glad for og glad for at se at så mange har Magento opgaver.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 11:48

Hej igen

Jeg ville blot lige høre igen, om der er nogen, der har helt aktuelle planer om implementering af en eller flere webshops? Jeg leder med lys og lygte lige nu og vil rigtig gerne give en god pris på det :-)

Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jens Juul Nielsen:

Hej igen

Jeg ville blot lige høre igen, om der er nogen, der har helt aktuelle planer om implementering af en eller flere webshops? Jeg leder med lys og lygte lige nu og vil rigtig gerne give en god pris på det :-)

Hej Jens,

Jeg er ked at at jeg må forsøge at kontakte dig på denne måde, det er faktisk ikke min stil. Men når jeg ser du leder efter arbejde, og du samtidigt ikke har gjort min opgave færdig, så bliver jeg sku lidt sur

Du skulle levere i alt 6 hjemmesider til mig, som skulle være færdig den 13/6 - 12, du har lavet 1 webshop og den dur ikke !

Jeg har i den sidste uges tid forsøgt at komme i kontakt med dig, men du tager ikke din telefon, du vender ikke tilbage på beskeder lagt på din tlf. svarrer. Du har besværet min mail 1 gang på det sidste, hvor du lovede at du ville opdatere priserne, men det er heller ikke sket ??

Gider du ikke lige kontakte mig, så vi kan få gjort opgaven færdig

Venlig hilsen

Klaus Lykke Skov, spotvvs.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)