Aarhus Innovation er godt i gang, og lige nu har jeg et lille pusterum til at skrive denne tråd. Er der noget jeg kan optimere på siden, og i så fald hvad. Alle inputs er velkomne, da jeg gerne vil gøre siden godt tilgængelig for alle parter.
eneste jeg lige bemærket var du skriver om cvr nummer med jeg kan ikke se et på siden det er vel dig der er skribent på siden og jeg ved du cvr nummer det ville jeg få siden jeg elsker vide hvem forfatter er bag en side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Lad os bare lege "find fem fejl". Så her får du fem gratis råd:
- Lav en en .ico-fil og få sat den ind på sitet
- "Tilføj kommentar" bliver vist forkert i Firefox... Det skal rettes så knappen bliver vist til venstre frem for midt ude i det hele
- Jeg synes det er noget fedt indhold - og du benytter Wordpress. Fedt indhold fortjener "GD star rating".
- Din topmenu "Kategorier" har et forkert link (<ahref="http://#">Kategorier</a>)
- For guds skyld, link internt til "relateret artikler". Hvis folk ønsker mere relevant at læse når de er færdige med artiklen, skal de få det. Og så er det også bonus på SEO-kontoen.
Jeg håber jeg har været med til at redde din aften. Fortsat god dag ;-)
eneste jeg lige bemærket var du skriver om cvr nummer med jeg kan ikke se et på siden det er vel dig der er skribent på siden og jeg ved du cvr nummer det ville jeg få siden jeg elsker vide hvem forfatter er bag en side
Hej Mikael
Tak for din kommentar.
Aarhus Innovation er en non-profit projekt, men kan jeg bare sætte CVR-nummeret fra Helbo Media ind på siden, og skrive at Aarhus Innovation er en del af Helbo Media?
Lad os bare lege "find fem fejl". Så her får du fem gratis råd:
- Lav en en .ico-fil og få sat den ind på sitet
- "Tilføj kommentar" bliver vist forkert i Firefox... Det skal rettes så knappen bliver vist til venstre frem for midt ude i det hele
- Jeg synes det er noget fedt indhold - og du benytter Wordpress. Fedt indhold fortjener "GD star rating".
- Din topmenu "Kategorier" har et forkert link (<ahref="http://#">Kategorier</a>)
- For guds skyld, link internt til "relateret artikler". Hvis folk ønsker mere relevant at læse når de er færdige med artiklen, skal de få det. Og så er det også bonus på SEO-kontoen.
Jeg håber jeg har været med til at redde din aften. Fortsat god dag ;-)
Hej Patrick
Tusind tak for din kommentar. Alle dine forslag er noteret, og bliver helt sikkert aktuelle funktioner på siden, fremover.
Hej Mikael
Tak for din kommentar.
Aarhus Innovation er en non-profit projekt, men kan jeg bare sætte CVR-nummeret fra Helbo Media ind på siden, og skrive at Aarhus Innovation er en del af Helbo Media?
det læste jeg ikke i er et non-profit projekt jeg lige læste hele hvem er vi og kontakt siden igen , det skal bedre frem det er non -profit projekt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows