Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til nyt site til beregning af tilbud på vinduespudsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Derude.

Jeg har smidt et nyt projekt i luften. Det hedder FåPudset.dk og henvender sig til, ja you guessed it, folk der har brug for en vinduespudser. Det smarte er at jeg ved hjælp af partnere over hele landet, automatisk sender kunderne videre, hvilket jeg får et lille gebyr for.

Forhåbentlig bliver det på lang sigt en populær side hvor man nemt kan få en pris på vinduespudsning og bestille pudseren med det samme.

Hvad synes i om den?

Forslag, good & bad, grimt & pænt, positivt eller negativt, så er i velkomne til at kommentere det her.

www.faapudset.dk eller www.fåpudset.dk

vh Benjamin

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:42

Det må jeg sgu sige Benjamin. Du har formået at skabe en hjemmeside som virkelig fanger kundernes interesse. Jeg blev især fristet da jeg så "Få SKAT til at betale 1/3......". Netop den sætning tror jeg får dine besøgende til at blive et ekstra øjeblik og når man ser på dine/jeres priser, så er det også helt i orden. 

Det er en rigtig smart idé med jeres "minimums grænse" for bestillinger, da det sikre at I får dækket jeres omkostninger.

Så alt i alt syntes jeg sgu det er fremragende! ;-)

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 22:03

Tusind tak for de rosende ord.

Tog også lige et kig på din side. Den er godt nok også interessant. Utroligt at du kan lave gratis fragt til de priser. Jeg tror da vist lige at jeg skal have bestilt et par Aviators til når solen kigger frem :)

Held og lykke med din forretning.

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:07

mrcoolguy:

Jeg tror da vist lige at jeg skal have bestilt et par Aviators til når solen kigger frem :)
Held og lykke med din forretning.

Tak og i lige måde!

Skriv 'Amino' i kommentarfeltet, så skal jeg sørge for der bliver trukket 10% fra. ;-)

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:33

udnyt google nu viser op til 70 tegn og lav det på alle sider gode lange unikke titler

husk social især facebook men også en god ide med google plus på siden.

vis haves cvr sæt det i fodnoten

jeg kan ikke se nogle kontakt siden med alle dine standard info og en kontaktformular dit cvr nummer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)