Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal iværksættermesser indeholde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er i fuld gang med Aarhus Innovation projektet, faktisk så meget i gang, at jeg er ved at kontakte DGI-huset i Aarhus, hvor jeg gerne vil afholde iværksættermessen. Dog har jeg aldrig arrangeret et event før, men nu skal den altså have gas!!! Hvad skal messen indeholde?

Jeg har selv gjort mig lidt tanker, som fx:

  • Op til 100 stande
  • Foredrag fra iværksættere (unge og "gamle")
  • Live band (har allerede nogle i tankerne)
  • Mad & Drikke
  • Konkurrencer
  • Sponsorer
  • Markedsføring
Vil meget gerne høre Jeres meninger og tanker omkring dette.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I følge mig er fordragende det vigtigste. Derfor ville jeg ikke betale et liveband, så hellere have nogle kloge folk på scenen(erne) hele tiden.

De virksomheder der lejer sig ind på de forskellige stande skal nok sørger for konkurrencer (Nogen af standene i hvert fald)

Det er foredragsholderne der trækker mig til :)

- Alexander Larsen  

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders

Fedt initiativ Big Smile

Jeg har deltaget et par gange på IDNA-messerne i Aarhus og Skive, som foredragsholder og udstiller, og det var en fed oplevelse...

Prøv og rådfør dig med folkene bag IDNA-messerne - de har i hvert fald gjort sig mange erfaringer.

http://idna.info/fakta.html

... og hvis du har brug for et foredrag fra en "skæv" iværksætter, så siger du bare til Big Smile

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Larsen:

I følge mig er fordragende det vigtigste. Derfor ville jeg ikke betale et liveband, så hellere have nogle kloge folk på scenen(erne) hele tiden.

De virksomheder der lejer sig ind på de forskellige stande skal nok sørger for konkurrencer (Nogen af standene i hvert fald)

Det er foredragsholderne der trækker mig til :)

- Alexander Larsen  

Fedt Alexander. Tak for dit input. Måske er bandet lige i overkanten ja... Men bare en masse tanker jeg havde. ;)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Grønnemark:

Hej Anders

Fedt initiativ Big Smile

Jeg har deltaget et par gange på IDNA-messerne i Aarhus og Skive, som foredragsholder og udstiller, og det var en fed oplevelse...

Prøv og rådfør dig med folkene bag IDNA-messerne - de har i hvert fald gjort sig mange erfaringer.

http://idna.info/fakta.html

... og hvis du har brug for et foredrag fra en "skæv" iværksætter, så siger du bare til Big Smile

Hej Thomas Grønnemark

Tak for dit input til tråden. Jeg tror da lige, at jeg vil forsøge at rådføre mig med dem. Det kunne jo være de kunne hjælpe med et par ting eller to!

Jeg har noteret dig ;)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders, 

Jeg ville specielt gøre mig tanker om, hvor mange iværksættere det er målet at tiltrække. Mængden af gæster på messen er en afgørende faktor for, om du får udstillerne (og dermed sansynligvis financieringen af projektet) til at deltage år efter år.

Kig evt. på Iværk&Vækst, som er det mest besøgte event for iværksættere og selvstændige med ca 5.000 besøgende pr gang. Du skal vide, at det er et MEGET stort arbejde at sælge 100 stande, skaffe sponsorer og håndtere hele event-delen. Det er IKKE en guldgrube og du skal IKKE regne din timeløn ud de første gange, du holder sådan et arrangement ;-) 

Anyway - god fornøjelse med hele arrangementet!

De bedste hilsner
LotteA





 

 

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der skal da helt klart være en kaffevogn :)

Er enig med alexander, jeg ville også primært, komme for at høre nogle kloge hoveder tale..

Men spændende tråd

Marttin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)