Vi står snart og skal skifte adresse til Århus og jeg overvejede derfor hvilke tiltag vi skulle gøre for at lave den mest effektive markedsføring hurtigst muligt. De ting jeg selv har tænkt på er:
Andre ting er også blevet overvejet men ikke fast besluttet. Vi er ikke ligefrem hajer når det kommer til markedsføring og vil derfor gerne høre om nogle herinde måtte have nogle gode fif til hvordan vi hurtigst muligt kan få opbygget en lokal kundeskare. Ha'' en forsat god solrig søndag! |
Lokal markedsføring ved adresseskifte
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
// Jesper Skov
Hej, Hvilken forretning handler det om? Zepcom? |
Det var faktisk en ret god ide ja - Det skal vi da lige kigge på. Tak for det :-) |
Ja Zepcom :-) |
Hejsa Ville bare lige give dig en ide til et medie som du kunne bruge til at annocere din flytning, samt almen reklame vedrørende dit produkt. Mediet hedder Taxaspot. Vi gør det muligt at vise reklame film i taxaerne i Århus via LCD skærme. Derved kan man ramme sine kunder mens de har tid og kan ikke undgå at se dit budskab. Hvis det er noget som har vagt din interesse, er du meget velkommen til at kontakte mig. MVH Rune Laursen www.taxaspot.dk |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)