Til hjemmesiden kan du bruge lykkemedia.dk, men det er ikke specialt lavet, det er efter skabeloner. Men hvis det skal være simpelt og billigt, så er lykkemedia.dk godt. Så kan du altid selv tilføje noget mere senere.
Hvordan kan du have bestilt og have en hjemmeside klar uden et design? Jeg laver hjemmesider og kan da ikke rigtig lave den uden at have tekster, billeder layout osv inden jeg går i gang?
Er der nogen der er med mig her?
Planlægningen af en ordentlig hjemmeside er det vigtigste af alt. Man skal kende målgruppe, mængden af indhold, mængden af billeder og hvor mange og hvilke undersider hjemmesiden skal have osv. Ellers kan det være svært at få lavet et design der passer til den hjemmeside man allerede har.
Det kan godt være at det er mig der har misforstået indlægget og undskyld jeg ikke kan komme med et reelt tilbud, da jeg ikke er grafiker, men jeg synes det lød underligt og var nød til at spørge :-)
Mvh Jens Andersen
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253