Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad startede du med at sælge i din webshop?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Amino'er!

Syntes det kunne være lidt sjovt at høre hvad du startede med at sælge i din webshop, i forhold til hvor du er idag, og hvad du sælger via webshoppen idag.

Et eksempel kunne være at man startede med at sælge golfbolde, og idag sælger alt slags golfudstyr. Giv gerne en forskel på hvad i solgte via webshoppen da i startede til hvad i sælger nu.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Nuavo Skrevet kl. 16:33

Jeg startede med parfumer. Shoppen er nu solgt og der arbejdes på nye projekter :)

Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 16:43

Vi startede med nogle grammatik kort men den idé døde.... Men nu er det e cigaretter :)

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 19:03

Må jeg spørge ind til hvad årsagen til salg var Rene? ;).. 

Og fungere det med e cigaretter Morten? :)

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 19:11

Det fungerer okay. Det går stille og roligt frem af :)

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 19:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I 2005 startede jeg sammen med en kammerat en webshop med salg af mobiltelefoner og tilbehør. Senere udvidede vi til GPS udstyr o.lign. 

I løbet af 1 enkelt år havde vi en månedsomsætning på over 1 mio, og 130-150 ordrer om dagen. Vi importerede især fra England og Tyskland. Jaa - det var go'e tider før krisen.

13 mdr. efter opstart solgte jeg dog mine 50% af virksomheden.

Virksomheden eksisterer desværre ikke d.d.

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 19:19

Ja det lyder til at være gået fantastisk Simon, med en månedsomsætning på over 1 mio det første år!.. Er det en hjemmeside man kender?, og du fik vel fortjeneste ud af det alt i alt ;).

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Nuavo Skrevet kl. 20:45

showgoeson:
Må jeg spørge ind til hvad årsagen til salg var Rene? ;).. 

Hvis man ikke er enige om hvordan tingene skal foregå må man sælge og gå hver til sit :)

Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 20:49

Hvis vi ikke tæller digitale produkter, så var det nogle hjemmelavede sæbeboblepinde. De var samlet af blomsterpinde, nogle farvede perler og noget snor - limet sammen af en limpistol. 

Det gik OK - indtil vi begyndte at sælge væske. Behøves jeg sige en normal posesvejser med en frysepose IKKE holder sæbevanden i posen?

I dag er vi gået over med legetøj som vi køber hvem, hvilket er meget bedre.. Så nu er der væsentligt mere legetøj på programmet. Og kunderne elsker det :) Selv vores sæbeboblepakke til 749 bliver solgt ...

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 20:52

Lars Holdgaard:

Hvis vi ikke tæller digitale produkter, så var det nogle hjemmelavede sæbeboblepinde. De var samlet af blomsterpinde, nogle farvede perler og noget snor - limet sammen af en limpistol. 

Det gik OK - indtil vi begyndte at sælge væske. Behøves jeg sige en normal posesvejser med en frysepose IKKE holder sæbevanden i posen?

I dag er vi gået over med legetøj som vi køber hvem, hvilket er meget bedre.. Så nu er der væsentligt mere legetøj på programmet. Og kunderne elsker det :) Selv vores sæbeboblepakke til 749 bliver solgt ...

hehe Det lyder som en spændende "rejse". Man havde måske ikke som helt ung regnet med at hjemmelavede sæbeboblepinde skulle starte ens vej til succes ;) 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)