Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale online backup til fast pris?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en ubegrænset online backup løsning til fast pris. Jeg har i et års tid kørt med keepit.com, men er nu så grundigt træt af deres løsning, bl.a. pga. dårlig (manglende auto backup, problemer med at få den til at backup ect., ustabilitet osv.). 

Jeg er dog meget begejstret for konceptet med ubegrænset backup til fast månedlig eller årlig pris og vil gerne vide om der findes tilsvarende løsninger på markedet og hvilke af dem der er anbefalesesværdige.

Alle andre løsninger der ikke er online og hvor der skal betales alt efter hvor meget data der skal backup, har overhovedet ingen interesse.

Pft.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Brabrand
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger selv det der hedder DropBox, som virker rigtig godt til mit behov. https://www.dropbox.com/plans Laver automatisk backup af filer og kan også sættes til at gøre det på usb-stik man sætter i computer osv. Det jeg elsker ved Dropbox er at den med det samme laver backup af en ting, så når du f.eks. ændre i word. Så går der ikke mere end 10 sec. så er der taget backup. Bruger det selv til privat brug, men er sikker på der også findes en løsning til dig. Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Fra  nordicADmedia Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bruger selv Crashplan til min backup. Det er super nemt at sætte op.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan kraftigt anbefale CrashPlan - jeg bruger selv deres Family Unlimited, som for 12$ pr måned giver adgang til ubegrænset backup for op til 10 computere. Det virker fremragende, oven i købet på både Linux, Mac, Windows og mit Synology-NAS. :)

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange antal GB backup skal du bruge?

Du kan se vores online backup løsning her på www.dansave.dk Du skal nok kigge på Dansave Home løsningen.

Programmet kører helt automatisk, brugerventligt og er super nemt. 

Fordelen er også at vi Dansave er i Danmark, og al data opbevares på dansk jord, under dansk lovgivning. Ligesom det skal være!

Du er velkommen til at sende mig en PM

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

David, hvordan har du fået den til at virke med din NAS ?

Mvh.

Jesper

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart virker Crashplan som en super løsning. Family modellen er jeg vild med og hvis du/i anbefaler, så er det dagens vinder. Jeg venter dog lige et døgs tid for at se om andre kan anbefale noget mere optimalt.

Men absolut interessant at se hvor hurtig udviklingen er forløbet på online backup.  

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemt og skrive at vores Dansave Home løsning koster 79 kr for ubegrænset backup.

 

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Yup, har allerede checket det ud. Jeg betaler også gerne lidt ekstra for god kvalitet, men jeg har bare ingen grund til at tro, at en udenlandsk mulighed ikke er tilsvarende god kvalitet.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)