Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til hvilket allround system til Kundekartotek, Faktura, arbejdskort etc som synkroniserer på I produkter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Er på jagt efter et dødsmart system som jeg kan bruge på mit værksted og ude hos kunder.

Det kunne være smart det var noget der kunne synkronisere på min Ipad,Iphone og Mac pc dvs det nok skulle køre online

Det skal kunne lave arbejdskort, kundekartotek, lave fakturaer, gerne have kalender mm.  og så skal det meget gerne kunne køre sammen 

med de regninger jeg får på PDF fra mine leverandører, så jeg slipper for at skulle indtaste alle varer igen når jeg laver fakturaer. 

Det behøver ikke kunne lave bogholderi. 

Jeg har kigget lidt på E-conomic, men som jeg forstår det, kan det kun lave fakturaer.

Er der nogen der har nogle gode råd, er der noget jeg har glemt så spørg endelig

På forhånd tak

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 14:25

Hej

Check lige http://www.logviaos.dk/ . Jeg tror det dækker dit behov. Hvis du er interesseret kan du bruge kontaktformularen på hjemmesiden, eller sende en PM til mig, så skal jeg sørge for at du bliver kontaktet.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:43

e-conomic kan mere, end bare at lave fakturaer Smile Det er 100% online, og det fungerer på både pc, mac, iPad, iPhone og Android.

Du kan også sagtens oprette et kundekartotek - vi kalder det bare debitorkartotek, så hvis du har søgt på det på vores website og ikke har fundet noget, så er det sikkert derfor.

Med e-conomics projektstyringmodul kan du registrere timer, kørsel mv. Måske det kunne være noget, du kan bruge? Der er også udviklet forskellige apps, som kan lave arbejdskort og lign. Der er dog ingen kalender i e-conomic.

Hvis du synes, det lyder som noget, du kan bruge, så kan du prøve programmet gratis i 14 dage. Har du spørgsmål, må du endelig sige til.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 14:49

Du skal også være opmærksom på, hvis du vælger e-conomic så er der en række integrationsløsninger udviklet af virksomheder der kan gøre din daglig lettere.

Eksempelvis har vi lavet LeverandørService til e-conomic. Det betyder du bluger Nets løsning til træk på dine debitorers konto - derved sikre du dig mod tab mv.

Du kan læse mere på:

http://scan-soft.com/e-conomic-loesninger

Fra Hammerum
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Log Via Os Skrevet kl. 15:26

Hej Vogel-Teknik

det er lige SpeedyCraft du mgl. ( hvor du ikke skal være online hele tiden )

Som kan jeg se er den eneste hindring er at du bruger mac - iphone - ipad da det desværre kun "" er til Windows pc – Windows server 2003/2008 + R2 - android mobile + tablet med android

ellers vil det kunne opfylde dine krav sammen med Vipilon Faktura Lvo

Men tag kontakt så skal vi nok finde på noget Big Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)