Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg fra at have designet et møbel til at få det sat i produktion??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg har designet og udviklet en hundeseng i en stil som passer til den romantiske hvide stil, som mange kvinder, som jeg gerne vil have i deres hjem. Jeg har intil nu lavet 4 stk -hvor de 2 første bare var forsøg. Jeg har også udviklet en i mindre størrelse, som dog ikke er malet endnu. Sengene er populære i min omgangskreds - så der er helt klart et marked for dem. Det findes ikke en lignende hundeseng i denne stil - det var derfor jeg kastede mig ud i projektet - i frustration over at der ikke fandtes en hundeseng, som ville passe ind i vores øvrige indretning :-) Jeg har desuden designet en hundepude til at lægge i sengen samt en hoved-pude.

Jeg kunne nu rigtig godt tænke mig at få min hundeseng sat i produktion i et mindre møbelproduktionsfirma, hvor de tager sådan nogle små projekter ind og hvor jeg samtidig selv kan være med på side-linien i opstartfasen. Sengene skal produceres i mit varemærke. Firmaet må gerne ligge i udlandet, men det er vigtigt for mig at medarbejderne i den virksomhed arbejder under ordentlige forhold....Desværre har jeg ingen kapital overhovedet, så det må starte i det helt små....Jeg har lavet hundesengene i mdf, påsat møbelben i fyrretræ malet den i hvid møbelmaling og haft en norsk kvinde til at udskære en skabelon med en snørklet skrift, som er påført. Jeg har ikke lavet en tegning at hundesengene, da jeg ikke er så fortrolig med AutoCad

Men hvordan bære man sig ad, når man ikke er uddannet designer, men bare en almindelig husmor??

Håber virkelig at der er nogen som kan hjælpe mig videre eller har nogle gode råd.....

De bedste hilsener

Helle Rosen

 

 

Fra Poznan, Polen
Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Dine hundesenge kan vi med lethed producere her i Polen

Kontakt mig på tomas@nordsign.dk  - 

Jeg bor i Poznan i Polen, og producerer masser af produkter i træ.

Hilsen Tomas Pedersen

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 05:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du sender mig foto og mål, vil jeg sende dig en tegning retur, når alt er godkendt vil jeg få den lavet i Thailand hvor jeg bor...

send en mail til franknorsbkk@hotmail.com

Håber at kunne hjælpe dig.

Frank

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rosen

Det lyder dom en god ide, har du prøvet at snakke med nogle små snedkerier ? Hvis ikke, kan jeg måske hjælpe. Jeg er ikke snedker, men en god handyman, med gode forbindelser.

Du er velkommen til at skrive srenhghhansen@yahoo.dk

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, min far har et møbelfabrik på Fyn hvis du skal snakke med en lille producent til at starte med. Det er håndværk til fingrespidserne og de har rigtig mange års erfaring med speciel produktion og på ting uden tegninger :)

Se mere her.

Hvis den skal tegnes op i CAD, om det er 2D eller 3D er lige meget, jeg kan hjælp, jeg er CAD tegner :).

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Fra Haderslev
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Tusind tak for dit svar :-)

Jeg vil prøve at kontakte din far angående et evt. samarbejde - og hvis jeg har brug for at få lavet en  tegning, skal jeg nok have dig i tankerne :-) Jeg har selv lært at tegne i autoCad engang, men desværre glemt det, fordi jeg ikke holdt det ved lige - og har heller ikke programmet længere....

Tusind tak for hjælpen

De bedste hilsener

Helle Rosen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)