Jeg har skrevet til support via mail og privat besked, men ikke hørt noget tilbage, så jeg prøver her.
Jeg oprettede en profil og stillede spørgsmål i en eksisterende tråd ang. cpu belastning på mit webhotel. Kort tid efter blev mine indlæg og profil slettet uden nogen forklaring.
Er det muligt, at få at vide hvorfor?
Har oprettet en ny profil og vil gerne undgå, at lave samme fejl igen. Kan jeg finde nogle forumregler et eller andet sted? Kan være jeg kan finde ud af min "overtrædelse", ved at gennemlæse dem.
Du kom ind som ny og lavede et par tomme indlæg, bortset fra links til et website. Vi antog det for spam og slettede indlæg og bruger. Så vær mere varsom i starten med at skrive noget fornuftigt :-)
Jeg tror at I overså mit første indlæg så. Jeg skrev at jeg stod med samme problem hos samme udbyder og hvilken løsning der anbefales.
Derefter spurgte KTJ-media: "hvilken hjemmeside er der tale om? grunden til jeg spørger, er fordi hvis det er CPU peak der er problemet, så kunne noget tyde på at du ikke har sat det ordentligt op, samt optimeret hastigheden hvor du kunne gøre det."
Hvorefter jeg skrev et indlæg med linket til web sitet, som svar til hans indlæg. Dette indlæg blev det første indlæg på side 9 i tråden. Det kunne muligvis være derfor I overså det første indlæg og antog at linket var spam.
Jeg vil gerne bakke op og sige, at det var en helt igennem legitim tråd, der i øvrigt generede fin debat. Forudsat at det var brugerens eneste tråd, kan jeg slet ikke se nogen argumenter for et ban.
Jeg vil også bakke op om, at der ikke var tale om spam, men et helt legitimt indlæg. Jeg tror at det første indlæg er blevet overset, hvorefter indlægget med link til hjemmesiden er blevet opfattet som spam, selvom det faktisk var et svar til KJT-Media, som bad om linket.