Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har DU CVR på din hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har i forbindelse med en person der benyttede min Akut service snart i en uges tid forgæves forsøgt at finde et CVR nummer på ham, og derfor dette noget utraditionelle spørgsmål...

Jeg havde faktisk den opfattelse at havde man et firma så SKULLE man have sit CVR til at stå på sin website?

Jeg har det overalt på mine service sider, og spekulerer - har du OGSÅ det? 

Min personlige mening, hvis man driver en seriøs virksomhed, så viser man også sit CVR nummer på sin website.

Hvad mener DU?

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 12:57

Tom Frank Christensen:
Jeg havde faktisk den opfattelse at havde man et firma så SKULLE man have sit CVR til at stå på sin website?

Well, nu er det jo ikke et krav at man skal have en hjemmeside, såå... det ville være et dumt krav. Men helt enig, det er rigtig god stik at have sit CVR nummer synligt.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 13:05

Ligeså snart jeg får det om nogle dage eller hvor lang tid det nu tager, kommer det på. Jeg mener også, jeg læste, at man på firmabreve, på hjemmesider og i mails SKAL have navn, adresse og CVR. Så det vist i en amino tråd fra januar.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg kan læse her man skal frem med sine cvr oplysninger på egen side http://www.startvaekst.dk/regler-for-hjemmesider så vis har cvr nummer viser det man ikke har eller man ikke har styr de reglerne , så jeg vil mene det styrker troværdigheden meget på en siden , men der mange ting der spiller ind når man vurdere troværdigheden på siden .

jeg mener cvr nummer er en af de mange ting folk tit giver et ekstra gear op ad i troværdigheden på siden , så få det på siden vis i har det med det samme Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 13:26

Helt enig, CVR skal helt klart vises hvis man har det. Det sender et godt signal til kunder.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:25

René Sejling:

Helt enig, CVR skal helt klart vises hvis man har det. Det sender et godt signal til kunder.

Skal lære at sige "Nej desværre, jeg kan ikke løse et serverproblem for dig klokken 00:10 - da du ikke har et CVR nummer på din hjemmeside" :P

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 14:30

Ja, for man forventer da et CVR nummer på hjemmesiden, hvis det er et seriøst firma.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 14:37

Dit link snakker dog kun om hjemmesider med salg og ikke hjemmesider i almindelighed.

Men om man skal eller ej, så kan jeg ikke se nogen grunde til, hvorfor man ikke vil gøre det.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)