Jeg har i forbindelse med en person der benyttede min Akut service snart i en uges tid forgæves forsøgt at finde et CVR nummer på ham, og derfor dette noget utraditionelle spørgsmål...
Jeg havde faktisk den opfattelse at havde man et firma så SKULLE man have sit CVR til at stå på sin website?
Jeg har det overalt på mine service sider, og spekulerer - har du OGSÅ det?
Min personlige mening, hvis man driver en seriøs virksomhed, så viser man også sit CVR nummer på sin website.
Jeg havde faktisk den opfattelse at havde man et firma så SKULLE man have sit CVR til at stå på sin website?
Well, nu er det jo ikke et krav at man skal have en hjemmeside, såå... det ville være et dumt krav. Men helt enig, det er rigtig god stik at have sit CVR nummer synligt.
Ligeså snart jeg får det om nogle dage eller hvor lang tid det nu tager, kommer det på. Jeg mener også, jeg læste, at man på firmabreve, på hjemmesider og i mails SKAL have navn, adresse og CVR. Så det vist i en aminotråd fra januar.
jeg kan læse her man skal frem med sine cvr oplysninger på egen side http://www.startvaekst.dk/regler-for-hjemmesider så vis har cvr nummer viser det man ikke har eller man ikke har styr de reglerne , så jeg vil mene det styrker troværdigheden meget på en siden , men der mange ting der spiller ind når man vurdere troværdigheden på siden .
jeg mener cvr nummer er en af de mange ting folk tit giver et ekstra gear op ad i troværdigheden på siden , så få det på siden vis i har det med det samme
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows