Nogen som har erfaring med hvor nemt eller svært det er at få kort aftale med Nets/pbs som enkeltmands firma. Kan se man skal sende årsopgørelse ind når man er enkeltmands firma, så det betyder vel man skal have super økonomi?
Dankort-betalinger overføres dagen efter, så det kan vel ikke gøres hurtigere?
Jeg har også en enkeltmands-virksomhed og har ikke haft problemer med at få en aftale med Nets. Og mht pris, skal man regne på det, når det gælder Dankort (også Visa-Dankort) har jeg ikke oplevet at andre udbydere er billigere end Nets.
Dankort-betalinger overføres dagen efter, så det kan vel ikke gøres hurtigere?
Nej det kan det ikke. Der må jeg jo bøje mig. Men det er ikke hvad jeg kunne læse mig til på Nets side.
Kirsten E:
Jeg har også en enkeltmands-virksomhed og har ikke haft problemer med at få en aftale med Nets. Og mht pris, skal man regne på det, når det gælder Dankort (også Visa-Dankort) har jeg ikke oplevet at andre udbydere er billigere end Nets.
Tænker du på Dankort/VISA Dankort alene eller også VISA/Mastercard?
Det store spørgsmål er nærmere, hvor mange penge du eventuelt skal stille som sikkerhed. Det er ikke ualmindeligt med beløb i 50.000 kroner klassen, men igen er det meget forskelligt fra kunde til kunde.
Ikke at de nødvendigvis kreditvurderer dig dårligere, da det er lige så meget produktet du vil sælge. Hvis du sælger iPhones/computere, eller andet attraktivt udstyr (med høj gns. ordre), så er det også mere sandsynligt at nogen vil forsøge at 'scamme' dig, med stjålne kortdata. Til sammenligning skulle jeg ikke sikkerhed, da sokker er et lavrisiko produkt og jeg sjældent (desværre...) har en ordre på 5.000 kroner.