Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Poste artikler på nettet

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nu i den process af min udvikling af www.pmate.dk (P-Mate: Tissetragt til kvinder, så de kan stå op og tisse), at jeg overvejer at lave nogle artikler og få dem postet på nettet.

Hvor er der godt/smartest at gøre det?

Hvor for jeg mest eksponering? - det kunne jo være fedt at ramme nolge større medier (EB.dk, bt.dk eller lign) også Big Smile

Hvad er fremgangsmåden? Bare sende den samme artikel afsted til flere forskellige databaser og så håbe det beste, eller skrive flere forskellige artikler omkring produktet?

Jeg kan jo også bruge mine erfaringer med artikler til www.tinglyseren.dk - for at få et bredere kendskab til eksistensen, syntes dog det er svært umiddelbart at finde relavante blogs og databaser ang. tinglysning og boligkøb Sad

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lav en pressemedelelse. Det lyder som et produkt Ekstra-Bladet sagtens kunne finde på at skrive om - hvis du vinkler den rigtigt.

Festival advarsel!

Fare for kø ved hegnet - nu vil kvinderne også stå op og tisse!

P-Mate er kommet til Danmark...

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 00:16

jeg er helt med på vinklen, men sender jeg den bare til eb.dk? eller skal den via en database?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 00:17

Artikler som i Annonce artikler? Eller hvordan? Ellers skal du vel kaste rundt med nogle pressemeddelelser :)

Men det er da med at komme igang Roskilde Festival er jo lige op over!

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har lavet et Podcast omkring pressemeddelelser. Jeg er hverken journalist eller har særlig styr på kommasætning, men det er da alligevel lykkedes at få mine projekter, omtalt i flere forskellige aviser, medier og blade. Det kan være du kan få et par ideer til, hvordan du skal gribe det an. Dit produkt er i øvrigt oplagt, så det er bare med at få det gjort.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:57

jeg savner en video på siden det kunne man bruge i social sammenhænge og sprede budskabet og folk vil simpelthen linke til en video vejledning af p-mates

husk få en facebook side så man kan likes din side og få gerne også en google plus på siden så man kan plusses dig.

aktive over alt og bloggen løs på siden ekstra ideer denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 07:26

Jeg må have lavet en pressemeddelelse og få dem sendt ud.

og finde noglengode blogs (der må være nogle om festivaler og lign.) hvor jeg kan være synlig.

og få lave flere artikler som kan deles.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 08:12

Hvad med et lidt friskere design? Din hjemmeside er noget 90'eragtig :)

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 09:00

jeg har planer om en update af hjemmesiden, snart.

Jeg skal bare lige have styr på. min anden hjemmeside som er under update i wordpress - som et nyt for mig at arbejde i.
Så overvejer jeg Magento eller Presta til denne (evt. Wordpress, hvis jeg kan finde en template med shop).

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 10:07

Findes der en officiel mailliste til nyhedsmedierne, som man kan bruge til sin pressemeddelelse?

Eller er det "the hard way"? Og så selv finde adresserne

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)