Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Wordpress-temaer fra themefuse.com?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Jun 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er i gang med forberedelserne til at starte en affiliate hjemmeside, og i den anledning er jeg i fuld gang med at kigge på temaer til hjemmesiden.

Jeg søger et tema til en nyhedshjemmeside.

Jeg har kigget på en masse hjemmesider, der i blandt www.themefuse.com

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om folk herinde har erfaringer med netop themefuse.com og vil samtidig også gerne høre hvad folks mening er omkring valg af tema ved start af hjemmeside. Kan man godt starte med et gratis tema, for så måske senere at "opgradere" til et tema der koster penge, når man er kommet ordenligt i gang? Eller er det bedst at betale penge for et tema til at starte med?

Vil gerne høre folks meninger omkring dette, og håber at folk vil hjælpe.

På forhånd tak. 

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 13:11

Hej Jens,

Jeg har benyttet Temaer fra Themefuse og de er rigtig gode. Jeg er vild med deres måde at lave Sidebars på.

Du kan sagtens starte med et gratis tema først, og derefter så få din side bygget op. Det vigtigste er at du kommer igang med at lave din side, og ikke bruger for meget tid på noget så simpelt som et tema. Med WordPress 3.4 er det nemt at gå ind og finde et gratis tema, og rette lidt i det så det passer til dig.

Når du så har fået success kan du begynde på at designe siden endnu bedre så den konvertere bedre.

Mvh

Kristian

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Jun 12
Skrevet kl. 11:16

Hej,

Efter at have hørt dine erfaringer med Themefuse, kunne jeg godt finde på at købe et tema hos dem i fremtiden.

Tak for hjælpen!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51

Themefuse er geniale, og deres temaer fungerer bare.

Jeg selv og mange andre har haft gode erfaringer med WooThemes, og deres priser er heller ikke specielt dyre.

Hvis du derimod altid vil have gode designs vil dig, kan jeg klart anbefale dig at købe 80 PREMIUM designs fra Elgantthemes, for kun 40 dollars. Ekstremt billige, og de fungerer bare!

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Jun 12
Skrevet kl. 15:45

Tak for svarene. 

Hvis jeg nu skulle finde på at skifte fra mit Canvas tema (fra woothemes.com) til et tema på www.themefuse.com , ville dette kunne lade sig gøre?

Vil alle mine nyheder og alt mit indhold komme med over på min hjemmeside som er fra themefuse.com ? 

Jeg mener, jeg vil jo have en menu med menupunkter i toppen af min gamle hjemmeside som fører ind til forskellige dele af hjemmesiden - vil disse kunne blive flyttet til et tema fra themefuse.com ? 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Jun 12
Skrevet kl. 16:29

Bump.

Slet ingen der ved dette?

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 17:12

Alt kan flyttes over. Men for at svare på at hvor nemt det er så vi nødt til at have begge temaer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)