Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuld-automatisk virksomhed

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Leder efter en måde at connecte et lagerhotel med min website. Ved i om det er  muligt og evt hvordan. Og smamentidig have websidet til at tale sammen med et pbs system. Så hele siden og alt bare køre.

Har prøvet at søge op en del lager hoteller men igen skriver om sammensætning af website og hvordan man gør. Ved at de har disse store virksomheder i USA og england. Med hjemmeside lagerhotel og regnskabs program og (evt kundeservice ) leder efter en dansk version.

På forhånd tak.  

Jakob

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 02:24

Det er muligt. Men et konkret svar, er jo specifikt fra virksomhed til virksomhed. Jeg er sikker på de gerne vil komme med et løsningsforslag, baseret på din volume. Har du prøvet at kontakte nogen af lagerhotellerne direkte? Drejer det sig om salg til Danmark, eller til hele Europa?

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 05:21
Du er velkommen til at kontakte mig. Vores shop kører netop sådan (vi står selv for kundeservice, men det kan jo nemt løses)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:18

Hej Jacob.

Prøv at kigge på vores CMSjet.

http://www.imarketing.dk/dk/?P=Hjemmeside.77.0.0.0.i

Vi har en god base at bygge hvad som helst på af specialløsninger og har udviklet mange gennem tiden.

Vi foretrækker faktisk klienter der stiller krav til noget ud over det sædvanlige.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 29. Dec 10
Skrevet kl. 13:29

Tak for jeres hurtige svar.

Ronni Plindstrup jeg kontakter dig når jeg lige har fået arbejdet på nogle gode sprøgsmål og viden. Hr du evt en skype du kunne sende til mig privat.

Og christian mange tak jeg kigger på det. men har ikke rigtigt noget budget endnu til udviklingen af en løsning.

Shop with socks. jeg har ikke nogen volume endnu.

Jeg er somsagt i resarch fasen. Både hvad angår opbygning af bbutik og produkt. 

Men super med alle jers svar. Fedt at der er nogen der gider hjælpe.

ronni hvordan ordner du kundeservice. Har du evt ip telefoni eller sidder du bare hver dag fra fx 8 til 16.

Tilmeldt 29. Dec 10
Skrevet kl. 14:00

Jeg har fundet http://www.smartweb.dk/kundeservice/

og http://www.wannafind.dk/webshop/

og et to lager der samarbejder med dem. Så skal bare have skrevet til dem og undersøgt det. Nogen der kender noget til dem. Ville gerne hører om det så.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 05:21
Du skriver bare en mail via min shop (link i min signatur).
Så kan jeg fortælle lidt om hvem/hvad/hvordan.

Du behøver slet ikke finde færdige vilde løsninger. Det hele kan som regel sættes op manuelt, så alt bare spiller.
Tilmeldt 29. Dec 10
Skrevet kl. 16:05

Hey har prøvet at tjekke linket. Fandt kun et dandomain side. Jeg arbejder lige på at udvikle et par spørgsmål

Tilmeldt 29. Dec 10
Skrevet kl. 15:56

Hey har fundet et wordpress theme og en hosting løsning som jeg syntes passer. Mangler bare teknikken til at gå evt økonomi program go lager styring kørt sammen. Men det er api der skal bruges der ikke. Har ikke den store viden om hvordan det forgår.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)