Leder efter en måde at connecte et lagerhotel med min website. Ved i om det er muligt og evt hvordan. Og smamentidig have websidet til at tale sammen med et pbs system. Så hele siden og alt bare køre.
Har prøvet at søge op en del lager hoteller men igen skriver om sammensætning af website og hvordan man gør. Ved at de har disse store virksomheder i USA og england. Med hjemmeside lagerhotel og regnskabs program og (evt kundeservice ) leder efter en dansk version.
Det er muligt. Men et konkret svar, er jo specifikt fra virksomhed til virksomhed. Jeg er sikker på de gerne vil komme med et løsningsforslag, baseret på din volume. Har du prøvet at kontakte nogen af lagerhotellerne direkte? Drejer det sig om salg til Danmark, eller til hele Europa?
og et to lager der samarbejder med dem. Så skal bare have skrevet til dem og undersøgt det. Nogen der kender noget til dem. Ville gerne hører om det så.
Hey har fundet et wordpress theme og en hosting løsning som jeg syntes passer. Mangler bare teknikken til at gå evt økonomi program go lager styring kørt sammen. Men det er api der skal bruges der ikke. Har ikke den store viden om hvordan det forgår.