Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP: hvilke pris på opgave ??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

I er jo altid så venlige og hjælpe lidt til herinde, så måske i kan hjælpe mig lidt her :)

Jeg har idag været ude og skulle give en pris på lidt havearbejde og snerydning, men det er ikke lige noget jeg er voldsomt god til endnu, jeg har fokus på at pudse vinduer ;) Der kender jeg tilgængæld priserne ;)

Men hvad skal det koste at få slået græs på ca 900 kvm ?

Og

Hvad skal det koste at få ryddet sne på en indkørsel 30 x 7 meter ? der er jo nok lidt forskel om det er 1 meter eller 3 meter

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej

Vil ikke give tilbud der er alt for dyrt, men heller ikke sælge mig selv alt for billigt :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 23:34

Friis Boligservice:

Men hvad skal det koste at få slået græs på ca 900 kvm ?

Helt ærlig det har vi da ingen forudsætning  for at svare på! 

Er det med en håndskubber eller en plænekraktor?  skal du selv have klippe udstyret med? bor kunden i nærheden af dig, eller er der transporttid? .... osv. Alle disse ting indgår jo i en prisberegning.

Mvh

Ravn

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 02:43

Hvad er det mindste område og til hvilken pris du vil rykke ud til? F.eks. 100 kvm. til 400 kr. Ex. moms.

Når du ved dét så kan du realistisk begynde at forholde dig til største område og mindste pris. f.eks. 2000 kvm. 4000 kr. / 300 pr. 100 kvm.

Hvis din kunde så ligger derimellem så har du dit svar. 1000 kvm. 3000 kr. / 200 pr. 100 kvm.

Men ja, det afhænger jo helt af vind og vejr... Eller... Win og Værd... ;)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:01

det var også mere ca priser, de har jo en til at klare arbejdet nu, men vil have tilbud fra mig.

det er tæt på mig selv så kørsel ingen beregning

vi snakker alm havetraktor :)

Har forspurgt priser fra andre i området og fået et par svar.

jeg tror prisen bliver for 2 timer, da der også er lidt ukrudt

/mikkel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)