Mod en affiliate-eksperts råd, nemlig Anders Saugstrup, har jeg alligevel valgt at fortsætte min hjemmeside. Det er blivenblogger.dk, og det omhandler generelt artikler og forum til unge som vil til og starte deres egen blog. Jeg er generelt blevet meget tilfreds med den. Så er jeg iøvrigt gået igang med seo, ved at følge denne guide (delvist ): http://yoast.com/articles/wordpress-seo/. Men hvor lang tid går der før google opdatere det? Jeg er pinget på google, men jeg kan ikke finde hjemmesiden(måske fordi jeg ikke har gjort et ordentligt seo-arbejde. Hvad siger i mht. det?
Tillykke med siden.
Generelt er det svært at sige hvor lang tid der går før du er i serp. Men der skal links til, indhold på siden og løbende opdatering. Men 2 mdr er mit gæt. Du kommer fra 0 så det tager lidt tid. Skriv et par artikler på nogle af artikel databaserne og link ind på din side. Så skal du se. Pøj pøj. Du skal følge dit eget hjerte ikke Anders's så det er cool du går mod strømmen :-)
Mod en affiliate-eksperts råd, nemlig Anders Saugstrup, har jeg alligevel valgt at fortsætte min hjemmeside. Det er blivenblogger.dk, og det omhandler generelt artikler og forum til unge som vil til og starte deres egen blog. Jeg er generelt blevet meget tilfreds med den.
Hej Knuth
Stor respekt for at du ikke lytter for meget til gamle menneskers råd og i stedet gør det du har lyst til! :-)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Tak for de løbende gode råd, og den positivitet! Nu må vi se hvordan det går med det. Det kan jo være at det ender skidt, men så har jeg da prøvet den niche af. På trods af at jeg ikke følger dit råd til punkt og prikke, så vil jeg have dig til at bemærke at jeg stadig er en stærk tilhænger af dig, både på det podcast jeg lyttede til, men lige så meget de artikler og indlæg du har lavet - tro mig, jeg har læst det hele!
Men hvor lang tid går der før google opdatere det? Jeg er pinget på google, men jeg kan ikke finde hjemmesiden(måske fordi jeg ikke har gjort et ordentligt seo-arbejde. Hvad siger i mht. det?
Til gengæld kan jeg se, at du har slettet en del af de sider der er indekseret. Når du sletter sider/URLer skal du lave 301 redirects så ikke Googlebot bliver mødt med en fejlside.
Hvis du også vil ranke på nogle søgeord og søgetermer, så skal du have kigget på dine sidetitler - lige nu starter de alle med "bliv en blogger"
Din side ser super fin ud ren grafisk! :) God idé, at du er gået i gang med SEO. Der er som sådan ikke nogen tidsramme over hvornår Google opdaterer og indekserer hjemmesider. Jeg ville gøre som du gør nu - følge guiden fra yoast, hvilket i mine øjne er et rigtig godt værktøj. Yoast plugin'et er super godt!
Hvis du skal have yderligere hjælp er du velkommen til at kontakte mig eller også kan du hente lidt mere viden på min hjemmeside :)
Din side ser super fin ud ren grafisk! :) God idé, at du er gået i gang med SEO. Der er som sådan ikke nogen tidsramme over hvornår Google opdaterer og indekserer hjemmesider. Jeg ville gøre som du gør nu - følge guiden fra yoast, hvilket i mine øjne er et rigtig godt værktøj. Yoast plugin'et er super godt!
Hvis du skal have yderligere hjælp er du velkommen til at kontakte mig eller også kan du hente lidt mere viden på min hjemmeside :)
Håber du kan bruge det.
Mvh. Allan
Hej Allan,
Tak for den positive feedback, og ikke mindst tak for rådet mht. seo.
Lad mig tillade at sige at din hjemmeside heller ikke ser helt dårlig ud, jeg får nok brug for det i takt med mit seo-projekt
Til gengæld kan jeg se, at du har slettet en del af de sider der er indekseret.
Hej Brian,
Netop det jeg mente. Har lavet en mindre renovering på min hjemmeside, men troede at det var noget google selv fikset efter et stykke tid. Under alle omstændigheder, prøver jeg og kigge lidt nærmere på 301 redirects.