Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på blivenblogger.dk + seo?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Mod en affiliate-eksperts råd, nemlig Anders Saugstrup, har jeg alligevel valgt at fortsætte min hjemmeside. Det er blivenblogger.dk, og det omhandler generelt artikler og forum til unge som vil til og starte deres egen blog. Jeg er generelt blevet meget tilfreds med den. Så er jeg iøvrigt gået igang med seo, ved at følge denne guide (delvist Stick out tongue): http://yoast.com/articles/wordpress-seo/. Men hvor lang tid går der før google opdatere det? Jeg er pinget på google, men jeg kan ikke finde hjemmesiden(måske fordi jeg ikke har gjort et ordentligt seo-arbejde. Hvad siger i mht. det?

Håber på lidt feedback.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 19:53

Tillykke med siden.
Generelt er det svært at sige hvor lang tid der går før du er i serp. Men der skal links til, indhold på siden og løbende opdatering. Men 2 mdr er mit gæt. Du kommer fra 0 så det tager lidt tid. Skriv et par artikler på nogle af artikel databaserne og link ind på din side. Så skal du se. Pøj pøj. Du skal følge dit eget hjerte ikke Anders's så det er cool du går mod strømmen :-)

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Knuth Becker:
Mod en affiliate-eksperts råd, nemlig Anders Saugstrup, har jeg alligevel valgt at fortsætte min hjemmeside. Det er blivenblogger.dk, og det omhandler generelt artikler og forum til unge som vil til og starte deres egen blog. Jeg er generelt blevet meget tilfreds med den.

Hej Knuth

Stor respekt for at du ikke lytter for meget til gamle menneskers råd og i stedet gør det du har lyst til! :-)

Her er til de interesserede den tråd, hvor jeg kom for skade at foreslå en anden niche til Knuth: http://www.amino.dk/forums/t/163854.aspx

Al mulig held og lykke med projektet! 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:36

hvorfor ikke findes google der er kun et domæne der linker til den fra en side af tjek her vær mere aktive over alt .

fordel få social medie google plus på siden, det  er stærkt på vej så gerne også få det på siden.

kontakt siden er ingen mail kontakt ikke engang og der er ingen kontaktformular god ide sætte begge ting på siden .

videoer og bloggen løs på siden det vil sikkert også give mere gang i siden

ekstra tips her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23

Hej Anders,

Tak for de løbende gode råd, og den positivitet! Nu må vi se hvordan det går med det. Det kan jo være at det ender skidt, men så har jeg da prøvet den niche afSmile. På trods af at jeg ikke følger dit råd til punkt og prikke, så vil jeg have dig til at bemærke at jeg stadig er en stærk tilhænger af dig, både på det podcast jeg lyttede til, men lige så meget de artikler og indlæg du har lavet - tro mig, jeg har læst det hele!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Knuth Becker:
Men hvor lang tid går der før google opdatere det? Jeg er pinget på google, men jeg kan ikke finde hjemmesiden(måske fordi jeg ikke har gjort et ordentligt seo-arbejde. Hvad siger i mht. det?

Google har indekseret din side, hvorfor mener du at den ikke har fundet den endnu?
http://www.google.dk/search?sugexp=chrome,mod=3&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=site%3Ablivenblogger.dk 

Til gengæld kan jeg se, at du har slettet en del af de sider der er indekseret. Når du sletter sider/URLer skal du lave 301 redirects så ikke Googlebot bliver mødt med en fejlside.

Hvis du også vil ranke på nogle søgeord og søgetermer, så skal du have kigget på dine sidetitler - lige nu starter de alle med "bliv en blogger"

Held og lykke med projektet
/Brian 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Awork webbureau Skrevet kl. 16:30

Hej Knuth,

Din side ser super fin ud ren grafisk! :)
God idé, at du er gået i gang med SEO. Der er som sådan ikke nogen tidsramme over hvornår Google opdaterer og indekserer hjemmesider. Jeg ville gøre som du gør nu - følge guiden fra yoast, hvilket i mine øjne er et rigtig godt værktøj. Yoast plugin'et er super godt!

Hvis du skal have yderligere hjælp er du velkommen til at kontakte mig eller også kan du hente lidt mere viden på min hjemmeside :)

Håber du kan bruge det.

Mvh. Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26

Allan Hansen:

Hej Knuth,

Din side ser super fin ud ren grafisk! :)
God idé, at du er gået i gang med SEO. Der er som sådan ikke nogen tidsramme over hvornår Google opdaterer og indekserer hjemmesider. Jeg ville gøre som du gør nu - følge guiden fra yoast, hvilket i mine øjne er et rigtig godt værktøj. Yoast plugin'et er super godt!

Hvis du skal have yderligere hjælp er du velkommen til at kontakte mig eller også kan du hente lidt mere viden på min hjemmeside :)

Håber du kan bruge det.

Mvh. Allan

Hej Allan,

Tak for den positive feedback, og ikke mindst tak for rådet mht. seo.

Lad mig tillade at sige at din hjemmeside heller ikke ser helt dårlig ud, jeg får nok brug for det i takt med mit seo-projekt

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30

Brian Reinhold Jensen:

Til gengæld kan jeg se, at du har slettet en del af de sider der er indekseret.

Hej Brian,

Netop det jeg mente. Har lavet en mindre renovering på min hjemmeside, men troede at det var noget google selv fikset efter et stykke tid. Under alle omstændigheder, prøver jeg og kigge lidt nærmere på 301 redirects.

Tak for hjælpenSmile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Awork webbureau Skrevet kl. 20:31

Hej Knuth,

Ingen årsag - man må jo hjælpe hvor man kan ;)
Tak for roserne. Du lader bare høre fra dig, så kan vi tage den derfra :)

Mvh. Allan

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)