Jeg har nogle spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med!
Jeg har for et lille stykke tid siden åbnet en butik med rigtig god beliggenhed på Frederiksberg.
Der er jo uendelig mange muligheder for reklame, men jeg ville lige høre om det er noget der er ''værd'' at gå ud i pressen med, og i så fald hvor man skal henvende sig, er der nogen herinde der har nogle gode kontakter?
Hvordan skal jeg forholde mig? :)
Og til sidst, hvilke metoder ville i bruge for at reklamere, hvis i stod i min situration?
Min målgruppe er meget bred og er både mænd i kvinder i stortset alle aldre.
Mine erfaringer er primært inden for onlineverdenen, så jeg ved ikke hvor godt jeg kan hjælpe dig her. Men det vil da klart hjælpe på sagerne hvis du fortæller hvilken type butik der er tale om :-)
Jeg har nogle spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med!
Jeg har for et lille stykke tid siden åbnet en butik med rigtig god beliggenhed på Frederiksberg.
Der er jo uendelig mange muligheder for reklame, men jeg ville lige høre om det er noget der er ''værd'' at gå ud i pressen med, og i så fald hvor man skal henvende sig, er der nogen herinde der har nogle gode kontakter?
Hvordan skal jeg forholde mig? :)
Og til sidst, hvilke metoder ville i bruge for at reklamere, hvis i stod i min situration?
Min målgruppe er meget bred og er både mænd i kvinder i stortset alle aldre.
Rigtig god aften!
Hej Jesper og velkommen til
Jeg tror det ville hjælpe lidt, hvis du oplyser os hvilke varer du sælger.
Så er der nok nogle der kan hjælpe dig med din målgruppe
Jeg synes du skal udsende en pressemeddelelse, fx via PressWire - der er sikkert rigtig mange medier der vil trykke en historie omkring en 18-årigs iværksættereventyr. Især i sommertiden hvor der ikke er nær så mange dumme kommentarer fra politikere som optager spalteplads.