Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på kom-i-form.dk - affiliate projekt

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

køb et unikt flot wordpress tema

få social medier på siden facebook og google plus

få mere billeder og videoer på siden gerne det vil klart sælge siden bedre .

info er der ikke mange af på siden det er simpelthen så mange ting man skal tænke på for at komme i form mental træning , mad , hvornår skal have lidt fedt hvornår er kulhydrater vigtigste det er stort emme at bloggen om.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 22:19

Det er da ikke smart at gemme en af de ofte brugte funktioner nemlig søg det ville være det samme hvis google skjulte deres søge linje ? :D

Fra Kastrup
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:43

Mike - Ja det kan du måske have ret i - funktionen dur jo stadig og for mig er den til og se. Men det ender nok med jeg skifter tema alligevel :).

Mikael - Tak for dit input - har ikke oprettet nogen facebook page eller andet til siden endnu, da den ikke er færdig. Tror også lidt du har misforstået konceptet. Det er ikke en blog hvor jeg fordyber mig i specielle emner inden for træning og ernæring. Det er en guide, hvor alt den nødvendige information står. Jeg har altså prøvet at udelade alt det, som et mindre / utrænede individ ikke vil få gavn af. Mental træning er derfor noget jeg specifikt ikke har valgt at skrive om, da det for mig er overvurderet - og ofte bliver noget substansløst og ligegyldigt snak. Desuden findes der tosser som greg plitt (med flere) som fokuserer på netop dette aspekt af træningen. I forhold til hvornår det er fordelagtigt at indtage de forskellige makronutrienter, kommer jeg kortvarigt ind på det under sektionen "kostplaner" - her inddrager jeg det, jeg mener er relevant. Desuden er der tænkt over dette i de kostplaner, der er tilgængelige på siden. Jeg er godt klar over at træning og ernæring er et komplekst emne, men er af den opfattelse, at det ofte bliver gjort for komplekst.. Håber du kunne bruge dette til noget

Mvh Daniel 

PS: jeg søger stadig input i forhold til nyt tema :) 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)