Jeg kunne meget godt tænke mig respons på www.kom-i-form.dk - som er mit første affiliate projekt. Jeg kunne egentlig godt tænke mig respons på 2 måder
1. Hvordan synes i siden fungerer designmæssigt. jeg er helt ny indenfor "computer-verdenen", så er selv meget tilfreds over det jeg har formået at lave. Er der nogle ting som kan forbedres?
2. Hvad synes i om det indholdsmæssige? Får i noget ud af guiden - er der noget som skal uddybes eller andet?
Jeg ved godt at der mangler korrekturlæsning på sitet, det vil blive gjort snarest. Samtidig mangler der også et banner fra Copenhagen Crossfit under sektionen "Crossfit", men nu har jeg ventet i næsten 1 uge på at få godkendt eller afvist min ansøgning hos euroads.dk - er de gået på sommerferie?
Siden fungere faktisk okay, og flot du kan sætte en wordpress-side op uden megen forstand på computer - Meeen jeg kunne ved første øjekast se at det var et default tema, nemlig twenty eleven. Ikke at det er okay at have det tema, men temaet er primært brugt til blogging, og måske ikke til desideret affiliate projekter. Jeg vil forslå at du finder et tema på themeforest.com, det koster ganske vist penge, men vil du have et nogenlunde ordentligt tema, koster det penge. Vil du ikke bruge penge på det kan du finde gratis temaer her: http://wordpress.org/extend/themes/
Ja okay - tænkte nok det var ilde set at bruge twentyeleven som er et default theme. Har kigget lidt inde på themeforest.com, men som sagt så er jeg ny inden for alt omkring websites og kan simpelthen ikke finde hoved og hale i hvad der vil fungerer og ikke fungerer - jeg vil med glæde betale de penge det koster for et godt tema. (hvis nogen har nogle ideer til hvad der kunne se fedt ud, må de meget gerne skrive pb) :)
forresten, bliver alt ens indhold så fjernet når man skifter tema? eller bliver indholdet bare smidt over i det nye?
Jeg syntes faktisk at din side er ret fed pga den er så enkelt og lige til, jeg har kun en ting jeg kan sætte en finger på og det er selve søge feltet som er oppe i banneret, det er helt væk, kun en lille hvid kant kan jeg se, når jeg så trykker popper det frem igen :)
Mathias: Ja okay fair nok - havde bare søgt på det og læst et eller andet sted, at det normalt tog 1-2 dage.
Mike: Tusind tak! Ja ved godt det med søgefeltet - jeg tænkte også det var fjollet i starten, men synes nu det er meget cool den måde det "filtrer" ind i "logoet" - er det mig der er helt forkert på den :D?
Til jer andre der foreslår nyt tema - Nogle ideer?
Jeg vil goså meget gerne have svar på mit spørgsmål før, mister man alle de sider man har oprettet i wordpress, eller er der en måde man kan kopiere det over til det nye tema. Fordi det har godt nok taget lang tid at oprette alle de sider og uploade billeder (her mener jeg specielt den "database" af kostplaner der ligger på siden)
har været inde på themforest.com og kigge (også før jeg oprettede dette topic) - men jeg er så ny inden for website verdenen (for 2 måneder siden vidste jeg ikke engang hvad wordpress var) så jeg kan ikke skille skidt fra kanel. Synes også enten at de temaer jeg finder interessante, henvender sig til webshops eller blogs. Jeg tror lidt min side er en gråzone, da det jo er en guide.