Det vil altid være mest optimalt at lokalisere systemets kerne, men om det skal gøres til en feature eller smides op som seperate sider, kommer an på flere ting.
Hvis du er interesseret i en vurdering, kan du kontakte mig igennem Amino.
Det vil altid være mest optimalt at lokalisere systemets kerne, men om det skal gøres til en feature eller smides op som seperate sider, kommer an på flere ting.
Hvis du er interesseret i en vurdering, kan du kontakte mig igennem Amino
"lokalisere systemets kerne" . - gad vide om det handler om atomkraft...
"en feature" - Temaet er meget enkelt - det skal ikke være et kunsterisk oplæg (se Gyldendal´s leksikon)
"hvis du er interesseret......" - tja jeg har da selv oprettet tråden under emnet "Jeg søger et godt tilbud fra dig", så hvorfor så svare
Undskyld mig - det har intet med salg at gøre, men den lyder som en kommentar der helt sikkert ved en masse om de ting omkring web og opsætning, samt kender alle interne fagudtryk og som helt sikkert skræmmer en kunde væk med sit sprogvalg.
Lyt og og forstå en kunde på kundens sprog og du vil sælge mere... Beklager, men kunne ikke holde det tilbage.
Hvis du er interesseret i en vurdering, kan du kontakte mig igennem Amino
"lokalisere systemets kerne" . - gad vide om det handler om atomkraft...
"en feature" - Temaet er meget enkelt - det skal ikke være et kunsterisk oplæg (se Gyldendal´s leksikon)
"hvis du er interesseret......" - tja jeg har da selv oprettet tråden under emnet "Jeg søger et godt tilbud fra dig", så hvorfor så svare
Undskyld mig - det har intet med salg at gøre, men den lyder som en kommentar der helt sikkert ved en masse om de ting omkring web og opsætning, samt kender alle interne fagudtryk og som helt sikkert skræmmer en kunde væk med sit sprogvalg.
Lyt og og forstå en kunde på kundens sprog og du vil sælge mere... Beklager, men kunne ikke holde det tilbage.
mvh.
Michael
Jeg holder udelukkende øje med Amino's forside, og var ikke lige opmærksom på trådens placering. Beklager meget.
Jeg forsøgte ikke at sælge dig noget, men tilbød at vurdere arbejdets omfang for dig. Beklager meget.
Vi (Awork) kan godt oversætte fra engelsk til dansk hvis det kunne have din interesse :)
Lad mig høre fra dig. Angående prisen har vi iværksætter-venlige priser hvilket vil sige, at vi er i et leje der er til at betale, men lad os vide hvor meget materiale der skal oversættes så kan vi tage den derfra :)