Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ønsker hjemmeside fra usa oversat til Dansk, svensk og tysk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået agentur på et produkt fra usa i DK, Sverige & tyskland.

Hjemmesiden skal blot rettes til med oversættelse. Om det er nemmest med en side og så oversættelse eller en side på hvert sprog...

pris...?

mvh.

Michael

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:31
Tilmeldt 5. Dec 07
Skrevet kl. 17:57

Tak skal du have Jesper, men det siden skal også sættes op /overføres.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:08

nå :)

sorry - misforstod ...

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 18:52

Det vil altid være mest optimalt at lokalisere systemets kerne, men om det skal gøres til en feature eller smides op som seperate sider, kommer an på flere ting. 

Hvis du er interesseret i en vurdering, kan du kontakte mig igennem Amino

Tilmeldt 5. Dec 07
Skrevet kl. 19:21

CarlTheRider:

Det vil altid være mest optimalt at lokalisere systemets kerne, men om det skal gøres til en feature eller smides op som seperate sider, kommer an på flere ting. 

"lokalisere systemets kerne" .   -  gad vide om det handler om atomkraft...Wink

"en feature"    - Temaet er meget enkelt - det skal ikke være et kunsterisk oplæg (se Gyldendal´s leksikon) Geeked

"hvis du er interesseret......"   - tja jeg har da selv oprettet tråden under emnet "Jeg søger et godt tilbud fra dig", så hvorfor så svare

Undskyld mig - det har intet med salg at gøre, men den lyder som en kommentar der helt sikkert ved en masse om de ting omkring web og opsætning, samt kender alle interne fagudtryk og som helt sikkert skræmmer en kunde væk med sit sprogvalg.

Lyt og og forstå en kunde på kundens sprog og du vil sælge mere... Beklager, men kunne ikke holde det tilbage.

mvh.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57

Har du et link ? Du er velkommen til PM naturligvis hvis du ønsker vente med publicere dine nye produkter.

Tillykke med dit agentur, håber det bærer frugt..

Mvh

HH

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:12

Michael Pausgaard:

CarlTheRider:

"lokalisere systemets kerne" .   -  gad vide om det handler om atomkraft...Wink

"en feature"    - Temaet er meget enkelt - det skal ikke være et kunsterisk oplæg (se Gyldendal´s leksikon) Geeked

"hvis du er interesseret......"   - tja jeg har da selv oprettet tråden under emnet "Jeg søger et godt tilbud fra dig", så hvorfor så svare

Undskyld mig - det har intet med salg at gøre, men den lyder som en kommentar der helt sikkert ved en masse om de ting omkring web og opsætning, samt kender alle interne fagudtryk og som helt sikkert skræmmer en kunde væk med sit sprogvalg.

Lyt og og forstå en kunde på kundens sprog og du vil sælge mere... Beklager, men kunne ikke holde det tilbage.

mvh.

Michael

Jeg holder udelukkende øje med Amino's forside, og var ikke lige opmærksom på trådens placering. Beklager meget.

Jeg forsøgte ikke at sælge dig noget, men tilbød at vurdere arbejdets omfang for dig. Beklager meget.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Awork webbureau Skrevet kl. 16:38

Hej Michael,

Vi (Awork) kan godt oversætte fra engelsk til dansk hvis det kunne have din interesse :)

Lad mig høre fra dig. Angående prisen har vi iværksætter-venlige priser hvilket vil sige, at vi er i et leje der er til at betale, men lad os vide hvor meget materiale der skal oversættes så kan vi tage den derfra :)

Mvh. Allan

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)