Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vandtæt udendørs webcam?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står og overvejer at købe et udendørs vandtæt webcam, der skal være trådløst med en rækkevide på omkring 250 meter. Jeg bor 146,94 meter fra opsætnings stedet, og der er lidt bygninger i vejen for et direkte signal, derfor den store rækkevide, men det gør intet hvis den er på 500 meter eller mere, gerne med indikator for batteri skift, således det kan køre hele tiden og jeg får besked om lavt batteri, måske med en lille solcelle oplader?? jeg kender ikke mulighederne men det kunne være fint med lidt vejledning.

Jeg skal bruge det til et trafik cam, da der sker vildt mange uheld i det lysreguleret kryds der er tæt på min bolig og det er ikke muligt med ledning.

ja ja jeg ved godt alt det med overvågning af offentligt rum, men det kan hjælpe mange at det bliver sat op, med at opklare hvem der er den skyldige part i alle ulykker der sker i det kryds, sært nok er det et helt alm lige til kryds men folk de tørner bare sammen konstant.

Desuden søger jeg efter en webside løsning, det webcam kan lægges op på med mindst 24 timer løbende back up, evt. så det køre i ring, således at der hele tiden ligger de sidste 24 timers optagelse eller mere på backup.

Nogen der har kendskab til disse to produkter?

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sød tanke, men det er en overtrædelse af TV-overvågningslovens §1

Private må ikke foretage tv-overvågning af gade, vej, plads eller lignende område, som benyttes til almindelig færdsel.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)