Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køreklar Affiliate Website sælges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg har valgt at bruge mine kræfter på andre Websites, har jeg valgt at sælge mit forsømte Affiliate Website: Bladsiden.dk.

Siden fungerer 100 %. Den har en masse tekster, reklamer (euroads), logo, og alt det nødvendige. Det eneste den mangler er en kærlig hånd søgemaskineoptimering, og så vil jeg mene at den godt kan bringe mange penge på bordet.

Siden har ikke fået specielt meget søgemaskineoptimering, og derfor heller ikke særlig mange besøgende. Den får 10 besøg fra Google om dagen, men det er ikke rigtigt noget endnu. (Besøgende: http://www.livecounter.dk/viewstats/45187/).
Siden har selvfølgelig ingen indtjening endnu, men det burde være rimelig nemt af få den til det. Bannerannoncerne giver nemlig 35-45 kroner pr salg, og det er jo 100 % relevant. 

Siden sælges til det højeste bud, og du kan sende en privat besked til mig, med dit bud. Jeg regner med at sælge den øjeblikkeligt, hvis det rigtige bud kommer.

Mvh, Casper Jensen.

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 13:12
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14

showgoeson:
Hvad tjener du på google reklamerne derinde? "google adsense"

Der er som sagt endnu ingen indtjening, da den ikke har fået noget søgemaskineoptimering. Men der er da røget nogle kroner ind, men det er overhovedet ikke så meget så tallet skal med her. Siden er blot køreklar, uden indtjening. 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:52

Jeg kender ikke livecounter og ligger ikke min lid til den. Men hvordan kan du vide at det ikke er dine egne kliks den tæller? Og hvorfra ved du det er fra google? Hvad er dine keywords?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07

SERPNAME:
Jeg kender ikke livecounter og ligger ikke min lid til den. Men hvordan kan du vide at det ikke er dine egne kliks den tæller? Og hvorfra ved du det er fra google? Hvad er dine keywords?

Den tæller mine egne besøgende med, så det er blot minus 1 i besøgende om dagen. Jeg har ikke villet sætte Analytics op på den.

Her kan du se hvordan folk kommer ind på siden: http://www.livecounter.dk/viewsearch/45187/1/ 

Du kan også navigere rundt ude i højre side (nederst) for at se andre indstillinger.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)