Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics - Overvåge url?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har siddet og brugt noget af natten på at ændre landingpages på produkter på de produkter med højest enkelside frekvens. Nu vil jeg gerne over en måned overvåge deres enkelside frekvens for at se om den bliver bedre. Findes der en måde, jeg kan gøre det på?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle,

Det du skal gøre i Google analytics:

Klik på "Indhold" i menuen. Hefter "Alle sider". Så går du ind på den side du gerne vil overvåge. Her vil du som standard se en tidsperiode med sidevisninger.

Lige over tidslinjen er der en knap til venstre du kan klikke på for at se enkeltsidefrekvens :-)

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Mange tak for dit svar. 

Er det muligt, man kan vinge af i nogle af dem og lave en selvstændig rapport, som viser deres udvikling over f.eks. en måned?

Nu jeg har ændret den indholdssti, kunne det jo være interessant at kunne se dem på en selvstændig rapport og se om enkeltside frekvensen bliver mindre - men det er svært at holde styr på i standard rapporten.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det slet ikke muligt?

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Indhold>Webstedsindhold>Landingsider - det ser ihvertfald umiddelbart ud til at det kan lade sig gøre i nogen omfang :)

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, men er det muligt at markere de urls derunder og så evt. sætte dem på en rapport for sig - en slags brugerdefineret rapport jeg kan hive frem, så jeg så kan se hvordan det udvikler sig?

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt ud over mine kompetencer, men jeg har fundet en engelsk guide, der går i dybden med det: http://www.zoommetrix.com/google-analytics/google-analytics-segmentations-using-user-defined-tracking/ 

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)