Jeg har siddet og brugt noget af natten på at ændre landingpages på produkter på de produkter med højest enkelside frekvens. Nu vil jeg gerne over en måned overvåge deres enkelside frekvens for at se om den bliver bedre. Findes der en måde, jeg kan gøre det på?
Klik på "Indhold" i menuen. Hefter "Alle sider". Så går du ind på den side du gerne vil overvåge. Her vil du som standard se en tidsperiode med sidevisninger.
Lige over tidslinjen er der en knap til venstre du kan klikke på for at se enkeltsidefrekvens :-)
Er det muligt, man kan vinge af i nogle af dem og lave en selvstændig rapport, som viser deres udvikling over f.eks. en måned?
Nu jeg har ændret den indholdssti, kunne det jo være interessant at kunne se dem på en selvstændig rapport og se om enkeltside frekvensen bliver mindre - men det er svært at holde styr på i standard rapporten.
Jo, men er det muligt at markere de urls derunder og så evt. sætte dem på en rapport for sig - en slags brugerdefineret rapport jeg kan hive frem, så jeg så kan se hvordan det udvikler sig?
Det er lidt ud over mine kompetencer, men jeg har fundet en engelsk guide, der går i dybden med det: http://www.zoommetrix.com/google-analytics/google-analytics-segmentations-using-user-defined-tracking/
TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.