Jeg har gennem længere tid haft mit domæne, men jeg har desværre aldrig sådan "rigtig" fået gang i min side.
Jeg er ærlig talt en klaptorsk til wp, men har da styr på at bygge en side sådan nogenlunde ordentligt op (det blev nogenlunde da jeg abre bruge siden som blog). Nu vil jeg jeg give det et seriøst skud, og har derfor brug for lidt hjælp til at komme igang.
Siden er et "undervisnings"/blog site - men alle de wp themes jeg lige umiddelbart kan finde er med en slags "dynamisk" forside.
Jeg ville rigtig gerne have en fast forside, hvor brugeren herefter klikker sig videre ind på nogle undersider.
Findes der et wp theme der kan klare dette - vel at mærke et som er brugervenligt nok til at en noob som mig kan bruge det uden at skulle igennem 10 timers undervisning i det, og uden at jeg behøver at skulle betale mig fra det ?
Er ikke helt sikker på hvad du mener, men tror at en løsning på dit problem kan klares meget nemt.
Hvis du går ind i din administratordel - klikker på indstillinger, og herefter på læsning - så skal du ændre dine indstillinger her, til en "statisk side", og vælge hvilken side du vil have vist som fast begyndelsesside.
Håber jeg har forstået dit problem rigtigt, og håber dette var løsningen - ellers må du skrive igen.
Mon ikke det er lige overkill nok hvis en noob som mig ligefrem begynder at betale for themes :-)
Indtil nu har jeg brugt det der hedder magazine basic, og synes egentlig det fungerede fint. Men som theme med at statisk forside egner det sig vist ikke rigtigt synes jeg.
Var ikke klar over det skulle være gratis templates. Men mon ikke du kan finde et gratis template et eller andet sted på nettet der egner sig til hvad du skal bruge. Til at starte med kan du kigge her > http://wordpress.org/extend/themes/ Der er en hel r**vfuld gratis templates :)