Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfindelse af nyt udendørs legeredskab til børn.....!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Big Smile

Jeg er en frisk "ung" kvinde på 33, mor til 2 børn og altid igang med tankerne omkring en ny opfindelse.

Jeg har lige færdiggjort en prototype på et nyt udendørs legeredskab til børn, som er en nytænkning ... og ikke er at finde på markedet ! Jeg var for noget tid siden ude at spise med Kompan udviklingsdirektøren, men de laver desværre kun vandalsikre produkter.......og der kan min ikke helt indgå...(dog måske ved valg af lidt anden materiale) ! Jeg har desuden været til møde med 2 andre potentielle producenter og distributører, da jeg ikke selv ønsker at indgå i hverken produktion eller distribution.....og har da stadig lidt kontakt til den ene, men ikke på et underskrevet plan.

Jeg står nu der, hvor jeg skal have produktet godkendt og det koster jo nok omkring 30.000 at få produktet TÜV godkendt, men har fået at vide, at det godt kan lade sig gøre...!

Jeg mangler en partner, som er villig til at gå med i projektet.....én, som har økonomi og overskud til at skubbe og hjælpe mig videre.....vi skal have lavet prototypen i en udgave, hvor den kan stå model til at blive godkendt....lige pt. er den ikke voldsom pæn, da den kun er lavet med det formål at vise og tjekke idéen og funktionaliteten. Og den virker !

Er der nogen, der har lyst til at høre lidt mere og evt. hjælpe, så skriv mig en mail og så tager vi den derfra....! Jeg er selvf. ikke villig til bare at returnere et svar med billeder og detaljer, da idéen ER MIN og gerne skulle forblive det......håber på forståelse...!

Mvh. Tina

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tina,

Har du tænkt på at du burde sikre din lege opfindelse med et patent ?

Med det kan du forbyde andre at 'udøve din opfindelse'

mvh.

Mogens Ludvigsen, www.eneret.dk

 

 

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens,

Ja, det har jeg tænkt over, og jeg har også været til møde hos Erhvervsrådet i Herning af samme årsag...netop for at drøfte temaet patent...! Dog mener de ikke, at jeg skal tage et egentligt patent på det.......omkostningsmæssigt kan det ikke forsvares......så jeg regner med at mætte markedet i en fart.... :-))

Tak for tanken - var pænt af dig !

Mvh. Tina

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tina,

Dit valg - men pas på ikke at få stjuldet din opfindelse, derfor kunne et patent være en god ide.

God sommer

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina!

Det lyder som et spændende projekt du har gang i der!

Du skriver noget om at  den er "ikke voldsom pæn", måske jeg kan hjælpe lidt der!

Jeg arbejder til daglig som Freelance Designer, hvor jeg går ud og hjælper folk med at lave deres ideer "lidt pænere".. Ok, nogen gange MEGET pænere! ;)

Så jeg tænkte på om det kunne have interesse, at jeg lavede nogle design forslag til dig, som du så kunne tage med ud til evt. producenter og / eller investorer. Ting bliver altid nemmere at sælge når de ser godt ud!

Jeg har ikke så mange penge at investere med, men måske jeg så kunne investere noget tid istedet?

Du kan fange mig på tlf: 60 66 98 32, eller mail: jens@heldaldesign.dk

Mvh. Jens

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er også velkommen til at kontakte mig med henblik på en 3D tegning af produktet.

Fra Haderup
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Cottonquality.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viksi,

Hvad slags materiale skal det laves i? du kan evt. kontakte mig på min mail leif@cottonquality.dk 

Jeg har gode kontakter til produktionsvirksomheder i udlandet.

Mvh

Leif

www.cottonquality.dk

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leif,

undskyld mit sene tak...... !

Det vil jeg lige overveje, men i første omgang skal jeg lige til møde på fredag med en mulig producent og så må jeg lige tage den derfra... :-))

Tina

Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viksi,
Med fare for at gentage mig selv herinde - jeg vil gøre dig opmærksom på din mulighed for at få gratis hjælp til blandt andent virksomhedskontakt og licensforhandling i Opfinderrådgivningen.

Opfinderrådgivningen er finansieret af Forsknings- og Innovationsstyrelsen og tilbyder lige netop private opfindere/idéhavere hjælp i alle faser fra ideens opståen og hele vejen til markedet. Hvert år arbejder vi på mere end 1000 opfindelser og har stærk erfaring med at matche opfindelser med interesserede producentvirksomheder/licenstagere

Prøv at kigge forbi på www.opfind.nu -  du skal være velkommen til at prøve vores rådgivning af. Se hvordan du kommer i gang her.

Bedste hilsner

Kasper
 

Teamleder for Opfinderrådgivningen - www.opfind.nu

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

tusind tak for dit indlæg og din henvisning til Opfind.nu.....jeg kender godt siden og har været derinde at kigge ifm. andre projekter......denne gang har jeg godt nok ikke benyttet mig af det, men den er ellers absolut et kig værd.

Jeg har faktisk allerede været til møde med en potentiel samarbejdspartner, så nu afventer jeg spændt en tilbagemelding.

Dejligt at du melder dig, når du kan se, at I kan hjælpe....tak :-)

Mvh. Tina

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)