Jeg synes det virker lidt mærkeligt på mig den måde menuen er på, ellers synes jeg måske der mangler lidt billeder eller liv på siden, en kontakt formular så alle dem der ikke har installeret et mail program kan kontakte dig uden at manuelt skulle skrive det ind.
Men hensyn til "produkter" mangler måske at kunne trykke på produktet og få mere information.
Enkel og fin hjemmeside! De afdæmpede farver og den enkle skrift passer til virksomheden/branchen. Det der lige umiddelbart generer mig er, at billedet af fødderne/hænderne er placeret foroven og fylder så meget, og at selve informationen, som man får under de forskellige sider, står helt nederst.... informationen burde i mine øjne være lægere oppe eller i hvert fald mere synlig - så man ikke er nød til at scrolle ned for at læse den... hvis du forstår?! :)
lav søgevenlig url lige nu er det kun tal det er en fordel at url ser sådan her ud www.malenebech.dk/Paraffinbehandling
kontakt siden øverst op igen med dit cvr nummer samme med din adresse så man hurtigt ser du er en virksomhed.
titlerne til google lige nu er der kun et ord i hver titler husk google viser op til 70 tegn udnyt det
husk giv alle billederne titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning.
det er en fordel med de social medier på siden folk kan anbefale dig der er facebook vigtigt men det nye google plus er også blevet vigtigere så få også det på siden så kunder har lettere ved at anbefale dig.
den mystisk menu er også i min firefox browser og den bruger rigtig mange så det er en stor fordel den tilrettes også til den browser din side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det virker malplaceret, at 99% af billedet i baggrunden af klistret til med menu.
Når du placerer menuen midt i det hele, så tvinger du folk til at scrolle.
Jeg tror, at du vil forbedre siden meget, hvis du:
1) Rykker menu ud til siden og derved får et flot og sælgende billede frem 2) Ændrer den hvide fade-indgang i venstre side af menuen, når teksten også er hvid.
Kan ikke helt greje hvorfor den går det i firefox.. I explorer har jeg ikke menu problemet ? Tror det må være en opsætningsfejl hos one.com. Kontakter dem imorgen på den del.