Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konsulent/hjælp til start af webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg ønsker at prøve og starte min egen webshop hvor jeg vil designe logo'er. Jeg ønsker at drive shoppen på hobby-plan i starten hvilket betyder at det at det skal være den billigste løsning overhovedet. Jeg kender selv til Wordpress og køb af hjemmesider, dog aldrig med web-shops.

Det jeg har brug for hjælp til er:

Hvor kan jeg finde en billig løsning til en web-shop?

Hvad skal der mere gøres før jeg kan komme igang?

På forhånd tak.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 18:55

En løsning kunne være at tage kontakt til Mikael hos: devilfish

Han er rigtig hjælpsom og yderst billig til at sætte en Prestashop op...Jeg har kun gode erfaringer med ham.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:02

Er en webshop den rette løsning til salg af logoer?

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 19:07

Hvis det er logoer du laver på bestilling er det ikke. Der skal du lave en "killer" hjemmeside der fortæller og viser hvad du kan, hvorefter kunder kan henvende sig...

Kan sagtens laves i Wordpress...

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 19:08

Jacob Becker | jacobbecker.dk:

Er en webshop den rette løsning til salg af logoer?

er jeg ikke sikker på. Skal man ikke have en webshop for at sælge logo'er? Har ikke den store expertise på dette område, også derfor jeg tager det som en hobby for at lærer ud fra det.

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 19:09

Tom:

Hvis det er logoer du laver på bestilling er det ikke. Der skal du lave en "killer" hjemmeside der fortæller og viser hvad du kan, hvorefter kunder kan henvende sig...

Kan sagtens laves i Wordpress...

Skal man ikke have nogle rettigheder eller andet, for at kunne sælge logo'er? og hvordan vil du anbefale betalingen skal foregå?. Er ret ny til det her, kan du vidst godt fornemme.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:12
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Showgoesen,

Du skal da slet ikke bevæge dig ud i en webshop hvis du sælger logoer.

Flet en fiks og flot WordPress side sammen og sælg så via den. Det er jo ikke fordi dine kunder bør lægge noget i kurven eller noget. En simpel beskrivelse til dig, et stykke arbejde og en faktura bør klare sagen uden problemer ;-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:09

Som de andre skriver, så behøver du ikke en webshop. 

Hvis du gerne vil have at folk kan betale dig online for dine services istedet for en alm. bankoverførsel (som de fleste i denne branche ellers nok ville kunne leve med), så opret dig på paypal og lav en "betal knap" via deres webinterface. Så får du noget kode du kan sætte på din hjemmeside og wupti så kandu modtage betalinger. Har du alm. hjemmeside (fx. Wordpress som andre også anbefaler) så kan du have en så'n knap på 5 minutter.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)