Ja velkommen til Anders Hilsen den nye :) |
Skønt med friske kræfter...
Velkommen til;)
Lars
Ja velkommen til Anders Hilsen den nye :) |
Skønt med friske kræfter... Velkommen til;) Lars |
Hej .... Til at starte med vil jeg lige sige at jeg er stoppet med at ryge idag, så i må på forhånd bærer over med mig hvis mit indlæg støder nogle herinde. Først og fremmest tillykke til Anders...... når det jeg vil frem til er helt enkelt. Hvem sidder og giver forskellige moderator 5 stjerner for at skrive - tillykke Anders-, er det bare for at opmærksomhed, jeg forstår det ikke... Hvorfor kommer folk forbi bare for at skrive -tillykke Anders- er det bare for at få karma point eller hva. Jeg forstår det ikke. Når, ha en god dag alle. Tim |
Hej Tim, Først og fremmest tillykke til dig med dit rygestop. Hvad bragte dig til at skrive i tråden.. vel ikke bare for at få karma point? Nej, seriøst, du behøver nu ikke at spekulere så meget over, hvem der kan finde på at give hvem 5-stjerner for hvilket indlæg. Vi byder naturligvis Anders velkommen i moderatorgruppen. Det er ikke altid en let opgave, men det er flot, at Anders har mod på og lyst til at gøre en indsats. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Tillykke med det, Anders! Held og lykke! :-) |
Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.
Tillykke med det, Anders ! |
Dete
Tak :) syntes bare det virker useriøst, jeg har været mega glad de "meget få gange :)" jeg har modtaget 5 stjerner, men hvis dette er standarten for indlæg der får 5 stjerner så ryger min ellers meget sparsomme selvtillid. nej dette indlæg er ikke får at få karma point og jeg plejer ikke at blande mig i hvad folk gør af dumme ting. Syntes dog godt at man kunne håbe på en hvis standart af hvad folk kommer med af kommentare. Tim Ps. Det er heller ikke for at pille ved Anders glæde ved at blive moderator.
|
Tilykke - og velkommen til |
Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København
Velkommen til! Hvorfor kun 1 måned? |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.