Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange gb netværk bruger man ca på en måned?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino'er

Er der en eller anden skarp person, som har forstand på hvad man ca bruger af gb netværk pr. måned? 
Jeg spørger fordi at hvis man skal have Telia's 4G net så skal man købe x antal gb, men jeg aner ikke hvad jeg bruger på min pc om måneden.

Vi er 2 personer i husstanden, og har en pc hver. Vores forbrug er ca. normalt.

Ser frem til at høre fra jer! :-)

Daniel 

Fra Aars
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 15:39
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:49

Lars Skou :

Den er ikke meget værd. Uanset hvad du vælger, går den ikke over 15 GB. Og det er sjovt nok også hvad de maksimalt tilbyder :o)

Til trådstarter:

Det er helt umuligt at sige, ud fra de oplysninger. Men hvis I er to, ville jeg nok tage den store 30GB pakke, for en sikkerheds skyld. Der er ikke meget ved at sidde halvt inde i måneden, og ikke kunne bruge nettet de næste 14 dage.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:53

Jeg har klaret mig fint med 5 gigabyte, da jeg var studerende. Der sad jeg tilmed og spillede online-spil :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:01

Jacob Becker | jacobbecker.dk:
eg har klaret mig fint med 5 gigabyte, da jeg var studerende.

Den gang havde man heller ikke Amino-TV :o)

Men hvis du alene har brugt 5 GB ville en fordobling (da de er 2) give ca. give 10 GB. Dvs. den næststørste pakke hos Telia. Nu spillede du godt nok spil, og det ved jeg ikke om trådstarter gør. Til gengæld ser det ud til at han driver en webshop, hvilket også kan trække lidt. Og det kan ikke være sjovt at have en webshop, med en lukket internetforbindelse, fordi man har gået over det inkluderede forbrug.

Men det kan godt være at de kan klare sig med 10 GB, jeg ville bare ikke selv tage chancen.

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 16:01
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 16:03

igang:

Lars Skou :

Den er ikke meget værd. Uanset hvad du vælger, går den ikke over 15 GB. Og det er sjovt nok også hvad de maksimalt tilbyder :o)

Til trådstarter:

Det er helt umuligt at sige, ud fra de oplysninger. Men hvis I er to, ville jeg nok tage den store 30GB pakke, for en sikkerheds skyld. Der er ikke meget ved at sidde halvt inde i måneden, og ikke kunne bruge nettet de næste 14 dage.

Der sker ikke noget hvis man opbruger sine gb, eller der kommer nogle andre priser på forbruget ud over de 10 gb f.eks. det er ikke sådan at man sidder og ikke kan komme på nettet :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 16:03

Telias egen guide:

10 GB - Til dig, der bruger nettet til det hele og som altid er online. Her får du meget data, så du roligt kan besøge alle dine yndlingssider, høre netradio, streame tv-udsendelser og hente film og musik.

30 GB - Til dig, der ønsker den ultimative oplevelse med mobilt bredbånd, uanset hvad du foretager dig online: Perfekt til onlinespil, download musik og film dag og nat, hør netradio i den bedste kvalitet, stream tv og film i HD- kvalitet, og hent kæmpefiler fra arbejdet på få sekunder.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:07

Daniel Lehmann Jafari:
Der sker ikke noget hvis man opbruger sine gb, eller der kommer nogle andre priser på forbruget ud over de 10 gb f.eks. det er ikke sådan at man sidder og ikke kan komme på nettet :-)

Arh..

Nu er jeg selv Telia forhandler, så jeg kender en smule til deres produkter :o)

Fra deres egen side:

"Overstiges inkluderet dataforbrug, nedsættes hastigheden til 120 Kbit/s"

Så det er rigtigt at man stadig kan komme på nettet, det kommer bare til at tage så langt tid, at det stort set er ubrugeligt. Og de er begyndt at håndhæve deres Fair Usage politik. Men du vil ikke få en ekstra opkrævning, hvis du rammer loftet.

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 16:12

Per Thomsen:

Telias egen guide:

10 GB - Til dig, der bruger nettet til det hele og som altid er online. Her får du meget data, så du roligt kan besøge alle dine yndlingssider, høre netradio, streame tv-udsendelser og hente film og musik.

30 GB - Til dig, der ønsker den ultimative oplevelse med mobilt bredbånd, uanset hvad du foretager dig online: Perfekt til onlinespil, download musik og film dag og nat, hør netradio i den bedste kvalitet, stream tv og film i HD- kvalitet, og hent kæmpefiler fra arbejdet på få sekunder.

Noget tyder på at 10 gb. er udemærket for kæresten og jeg :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)