Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam mails

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

Jeg er blevet spammet på alle mine virksomheds og private mails fra en kvinde der på tidspunkt har købt en kjole af mig.

Jeg har meldt hende til spam klage nævnet, men hun siger det er ikke hende det er blot virus??Kan man sige det blot og slippe for en regning fra os?

Lina Bale

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hun må være godt gal i skralden, siden hun giver dig sådan en bredside. Du kan vel beskytte dig mod hendes mails, eller hurtigt slette hvad hun sender - men - som firma er det måske ikke så smart at sende klager lige lukt i skraldespanden. Uden overhovedet at vide hvad damen er utilfreds med, tror jeg måske, at det var sundere for dit firma at tage en ordentlig snak med damen, så hun ikke længere synes, hun har noget at klage over???

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:31

Det virker meget voldsomt ligefrem at lave klagesag på noget sådan.

Hvad med blot at blokere afsendes mailadresse?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej jo men med hendes mails har hun sendt virus, som har kostet mig snart 2000 kr i at rense.

jeg har talt med damen , hun undskyldte det hele og 5 min efter jeg en ny spam fra hende anden mail.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:12

Hej Lina

Bloker hende fuldstændig, du har anmeldt hende til klagenævnet fint nok, og glem så alt om det, er ikke værd at gå i retten eller det der er værre for omkring 2.000 Kr du risikerer bare at tabe endnu mere.

Best regards

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)