Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre og mere kontant markedsføring for mig som vinduespudser.. hvordan ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel: du har helt ret i vi ikke kommer frem på krak og dgs, det er en overset fejl fra vores side :) Det skal vi da lige have kigget på..

Christian: Dem vi har haft dialog med har sagt de synes de er flotte og fortæller hvad vi laver kort og præcis, vi har set hvad andre bruger og har lavet mere ud af designet :)

Lasse: vaske halvdelen af et vindue ? Må man gerne bare gøre det ? sjov ide ellers.. Den med skrabbelod kan jeg også godt lide, men tror den bliver dyr og føre ud i virkeligheden

men at pudse halvt vindue vil jeg da lige tænke over, tak

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 11:48

Lige umiddelbart ville det ihvertfald være det første sted jeg ville kigge :)

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:50

Jeg bruger aldrig selv krak og dgs så har slet ikke faldt mig ind, men altid skønt og få andre vinkler, da vi jo alle søger forskelligt efter en service/ydelse/vare

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:53

Hej Friis,

Jeg ville satse på erhverv istedet for privat. Erhverv vil helt sikkert gå efter den bedste pris, da viduespudsning nok bare skal være så billigt som muligt.

Så har du den bedste pris, vinder du sikkert!

Held og lykke!

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:19

Hej Henrik

Jeg vil også have lavet nogen sedler hvor jeg kan skrive pris og resten r med computer, så får kunden et tilbud i postkassen der kun lige skal ringes tilbage på, nemt og enkelt :)

Så de faktisk bare skal ringe og sige ja tak og så køre det automatisk for dem :)

/Mikkel

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)