Hej aminoer Håber i nyder vejret :) jeg er for et par uger siden gået en ny vej, nemlig som vinduespudser. Jeg har fået lavet 2500 flyers til omdeling og har været ude med en del allerede. Problemet jeg her ser er at dem jeg møder i haver hvor jeg aflevere personligt siger de konstant får flyers fra vinduespudsere og de bare smider dem ud igen, så går min tanke jo på hvordan jeg så kan markedsføre mig anderledes og stadig billigt Er flyers virkelig ikke vejen frem for min servicevirksomhed ? Avisannonce ? har jeg dog endnu ikke helt råd til endnu. Andre alternativer ? jeg har lavet tilbud om hvr 10. gang gratis for at være bare lidt anderledes. Måske tilbyde en bestemt og billig pris til alle villaer trods antal vinduer ? Håber i kan hjælpe mig på rette vej :) |
Friis Boligservice:Andre alternativer ? jeg har lavet tilbud om hvr 10. gang gratis for at være bare lidt anderledes.
Man får typisk pudsede sine vinduere 2 gange om året. Dvs. først på 5 år, får man en gratis pudsning. Dit tilbud lyder fedt i dine ører måske, men for mig som kunder, ser jeg det ikke som en merværdi ved at handle ved dig.
Hvad med evt. at få lavet nogle flyers, som håndværker kan dele ud for dig, når de er på kundebesøg. Så kan du måske betale en vis provision, hvis kunderne kontakter dig, fordi håndværkeren har videregivet en flyer. Du skal selvfølgelig både gør det interessant for håndværkeren og kunden. Her tænker jeg pris, da det måske er det væsentligste parametre for kunden.
Eller tag fat på en gågade. Gå ind i første butik og giv en meget billig pris som er betinget af, at 15 eller 20 forretninger også siger ja. På den måde opnås der høj volume på kort tid, da du ikke har transporttid. Det kan gøre dig billigere end konkurrenterne