jeg er for et par uger siden gået en ny vej, nemlig som vinduespudser. Jeg har fået lavet 2500 flyers til omdeling og har været ude med en del allerede.
Problemet jeg her ser er at dem jeg møder i haver hvor jeg aflevere personligt siger de konstant får flyers fra vinduespudsere og de bare smider dem ud igen, så går min tanke jo på hvordan jeg så kan markedsføre mig anderledes og stadig billigt
Er flyers virkelig ikke vejen frem for min servicevirksomhed ?
Avisannonce ? har jeg dog endnu ikke helt råd til endnu.
Andre alternativer ? jeg har lavet tilbud om hvr 10. gang gratis for at være bare lidt anderledes.
Måske tilbyde en bestemt og billig pris til alle villaer trods antal vinduer ?
Andre alternativer ? jeg har lavet tilbud om hvr 10. gang gratis for at være bare lidt anderledes.
Man får typisk pudsede sine vinduere 2 gange om året. Dvs. først på 5 år, får man en gratis pudsning. Dit tilbud lyder fedt i dine ører måske, men for mig som kunder, ser jeg det ikke som en merværdi ved at handle ved dig.
Hvad med evt. at få lavet nogle flyers, som håndværker kan dele ud for dig, når de er på kundebesøg. Så kan du måske betale en vis provision, hvis kunderne kontakter dig, fordi håndværkeren har videregivet en flyer. Du skal selvfølgelig både gør det interessant for håndværkeren og kunden. Her tænker jeg pris, da det måske er det væsentligste parametre for kunden.
Eller tag fat på en gågade. Gå ind i første butik og giv en meget billig pris som er betinget af, at 15 eller 20 forretninger også siger ja. På den måde opnås der høj volume på kort tid, da du ikke har transporttid. Det kan gøre dig billigere end konkurrenterne
Jeg har været igang som vinduespudser for 7-8 år siden med succes (held) og der fik de fleste kunder vasket vinduer hver mdr :) Så 2 gange om året er en del under gennemsnit.
Det med at give håndværkere flyers med kan jeg godt lide tanken om, det var faktisk via en glarmester jeg fik en stor bilforhandler og bank sidst jeg var igang :) Måske lidt heldigt, men skønt.
Hvis jeg står og uddeler flyers på gågaden skal jeg så ikke have en polititilladelse ? undersøgte det med at sætte flyers i vinduesviskere på p-pladser, men det krævede tilladelse.
Butikker i gågaden er også en god ide,men vil jeg da også lige have med i tankerne
Hej Igennem Start Op magasinet vil du ramme en unik målgruppe. Valuta for pengene. Din annonce vil blive set igen og igen og vil aldrig dø ud. Fremtidige læsere vil også se din annonce.
Er du iværksætter så er der ekstra rabat at hente på annonceindrykninger i magasinet. Kontakt Start Op magasinet for yderligere info.
få lavet en google maps firma side ved det kan folk finde dig lokalt der og mange bruger google http://maps.google.dk/
få lavet en blogs på siden og opdatere den jævnligt med nyheder på siden
anbefalings værdi er jo ekstrem stor tilbyde noget gratis det kan give dig en masse social aktivitet med google plus og facebook likes så få disse logoer på siden og måske oveni nogle linker til og folk anbefaler dig på alle mulig måder
vindues pudser videoer det er simpelthen blevet en god markedsførings måde det er noget som kan spredes deles og folk elsker se videoer og det sælger siden langt bedre især vis det er en god video.
med fordel kunne du variere titlen mere og ikke søgeord optimere på dit cvr nummer med det i titlen til google og jeg tror heller ikke nogen søger på din vej så sats på andre søgeord i titlen og lav alle lidt mere unikke
varierer med alt jo mere spredt man er jo bedre står man så skriv hele tiden noget unikt over alt
her en tråd med flere tips http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Når jeg søger på vinduespudsning, haveservice mm. i Randers, på bl.a. krak.dk og de gule sider dukker du slet ikke op. Selv om det ikke er aktivmarkedsføring er det super vigtigt du er tilstede i de lokale vejfindere (også selvom det foregår på nettet nu til dags)
Jeg ville nok også tage et kig på facebook, du linker til en gruppe på facebook på din hjemmeside, men hvis du skal have noget mere ud af fb fx, er det vigtigt at du laver en SIDE istedet for. Hvis folk kan gå ind på din facebook side og skrive personlige anbefalinger derinde, er det meget værdifuldt for dig, da jeg tror på word of mouth reklame er noget af det allerbedste du kan få.
Mvh Mikkel.
TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.
Jeg tror, at hvis du får lavet nogle flyers, der VIRKELIG er kvalitet i stedet for det sjusk, man ofte ser, så vil du have en god chance. Jeg har ikke set dine flyers, så jeg skal ikke udtale mig om dem, men det jeg ofte ser, er virkelig noget sjusk. (PS: Jeg laver ikke flyers, så misforstå mig ikke, det er ikke sagt for at få kunder).
Hvis de er flot lavet og forklarer, hvorfor man skal vælge dig, tror jeg modtagerne vil være mere positive.
Ellers ja - få en hjemmeside langt op på google på "vinduespudsning <dinby>", evt. en annonce senere hen og få et godt ry.
Tag en tur rundt og find nedlagte butikker med beskidte ruder. Vask halvdelen af vinduet og skriv noget lignende på den beskidte del i skidtet "Billig vinduespudsning - 12563478"
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.