Da jeg nu er flyttet ned på lageret i Flensborg, og har købt byggegrund i Åbenrå vil jeg gerne af med min villa i Århus. Den ligger tæt ved botanisk have og altså rimeligt centralt for en villa.
En af de primære årsager til jeg valgte at købe dette hus i tidernes morgen er at kælderen er helt suveræn. Jeg har både haft den udlejet (den er ikke godkendt til beboelse) og så har jeg haft lager dernede til en af mine webshops med flere millioner i omsætning nede fra kælderen :-) Nu er den dog ikke stor nok længere, men vil sige den er perfekt til andre iværksættere der ønsker at bo ved deres lager.
I kan se billeder inde på www.home.dk sagsnr: 618-6395
Jeg vil gerne give lidt penge til nye vinduer og ny indkørsel.... så kom med et bud ;-)
Den skal desværre sælges, da jeg skal bygge ny villa i Åbenrå ved fjorden. Den giver for lidt i lejeindtægt i forhold til hvad en investeringsejendom til nogenlunde samme pris her i Tyskland vil kunne give, så det vil være en ret dårlig forretning for mig (medmindre at boligmarkedet selvfølgelig boomer vanvittigt igen).
Den er allerede lidt lejet ud til nogle af mine venner, men de ved de skal ud lige så snart den bliver solgt :-)
Køb den dog ;-) Du kan nemt leje 1 eller 2 værelser ud i kælderen (den er dog ikke godkendt til beboelse) og få 4000-5000 i lejeindtægt. Du har så et stort rum dernede til lager :-)