Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Villa i Århus med god kælder sælges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg nu er flyttet ned på lageret i Flensborg, og har købt byggegrund i Åbenrå vil jeg gerne af med min villa i Århus. Den ligger tæt ved botanisk have og altså rimeligt centralt for en villa.

En af de primære årsager til jeg valgte at købe dette hus i tidernes morgen er at kælderen er helt suveræn. Jeg har både haft den udlejet (den er ikke godkendt til beboelse) og så har jeg haft lager dernede til en af mine webshops med flere millioner i omsætning nede fra kælderen :-)  Nu er den dog ikke stor nok længere, men vil sige den er perfekt til andre iværksættere der ønsker at bo ved deres lager.

I kan se billeder inde på www.home.dk   sagsnr: 618-6395

Jeg vil gerne give lidt penge til nye vinduer og ny indkørsel.... så kom med et bud ;-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 21:28
Hvis du var interesseret i min. 3 - 5 års udleje, så ville jeg meget gerne leje den!

Evt. leje vil have interesse allerede fra 1. juli, dog optimalt 1.august.

Det ville passe super til min kommende webshop/hjem i århus!

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:31
Hej Tranberg,

Den skal desværre sælges, da jeg skal bygge ny villa i Åbenrå ved fjorden. Den giver for lidt i lejeindtægt i forhold til hvad en investeringsejendom til nogenlunde samme pris her i Tyskland vil kunne give, så det vil være en ret dårlig forretning for mig (medmindre at boligmarkedet selvfølgelig boomer vanvittigt igen).

Den er allerede lidt lejet ud til nogle af mine venner, men de ved de skal ud lige så snart den bliver solgt :-)

Køb den dog ;-)  Du kan nemt leje 1 eller 2 værelser ud i kælderen (den er dog ikke godkendt til beboelse) og få 4000-5000 i lejeindtægt. Du har så et stort rum dernede til lager :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 20:01
Det har jeg slet ikke økonomi til. Desværre.

Men hvis der findes nogen der ude, der vil købe den, og udleje den til mig, så er jeg frisk

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)