hørt, troede osse det var spam, men hvis du kigger på de indlæg, har han jo heller ikke skrevet en kommentar , men kun sit navn, så der er måske noget galt et sted ?
Brugeren er vist slettet, og indlæggene er flyttet over på en brugerprofil, hvor slettede profilers indlæg samles.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Brugeren er vist slettet, og indlæggene er flyttet over på en brugerprofil, hvor slettede profilers indlæg samles.
Så er det vel bare at få hele L****T slettet eller er det en større begivenhed ?
Smil
Nej, af tekniske grunde skal alle indlæg være bundet op på en profil. Der er rigtigt mange debattråde, hvor det ikke vil give mening, hvis slettede profilers indlæg pludselig forsvinder.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er kommentarspam på blogs, hvor vi moderatorer desværre ikke har samme muligheder for at rydde op.
Her er det kun blog-ejerne selv og Crew, som kan fjerne indlæg.
Nogle blog-ejere ved måske ikke, hvordan man gør, eller de har ikke været opmærksomme på de postede spam-indlæg.
Problemet med spam-kommentarer er heldigvis ikke så stort, som det kunne have været. :)