Jeg er begyndt at arbejde på en side, som skal op og køre som affiliate.
Jeg synes selv at teksten ser grim kedelig ud, så jeg kunne for det første godt bruge et hurtigt fif til hvordan den kan sættes mere læsevenlignop og hvilken skrift type i normalt bruger.
For det andet, vil jeg gerne have noget kritik, så jeg ved hvad jeg skal gå videre med for at gøre den ekstra interessant. Jeg vil opdatere siden hver dag med nye spændende artikler.
lav en menu med katerogier øverste lige nu starter det ud nyeste indlæg og så arkiv og nederste er katerogier det forvirre en lidt på siden , desuden udnyttes øverst menu ikke helt ud der er kun 2 punkter brug gerne hele vejen hen ad på den side , det vil hjælpe på bruger venligheden på siden.
husk udnyt google viser op til 70 tegn nu og gerne gør det på alle siderne
jeg savner mere billeder på siden og gerne lidt videoer vis du har muligheder for at få lavet nogle til din side.
frem med mindre tekst i katerogier før der står læs mere , lav 2-3 linjer i stedet for som nu er det nærmeste hele indlægget det ville hjælpe en del på overskuelighed at kun vise et par linjer tekst og så læs mere
jeg savner en om jer side , skriv en masse hvad er formålet med siden og hvem er du der er forfatter bag denne her side .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Og tag lige at få fyret en bunke call to actions ind... Specielt vigtigt at man kan se dem med det samme man kommer ind på siden
Kunne ikke være mere enig, og så er din side lidt for standard Wordpress, du kan sagtens give det et lille tvist, så virker det også mere interessant for dine besøgende.