Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville I købe billig baby hagesmæk over nettet :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

Jeg har par enkelt spørgesmål til jer herinde..

1. Ville i købe Hagesmæk over nette?, hvis der var penge at hente. Tilforhold hvad man køber dem ude i butikkerne? 

- Pris - 30-40 kr? eller skal vi længere ned før i ville købe. 

2. Ville det have stor betydning om logo text stod på engelsk " f.eks. Driver Car "

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AP

Det kommer helt klart an på kvaliteten.. Her hjemme er vi rigtig glade for hagesmækker fra Name it som koster omkring 25 kr. stk.

Mvh

Søren

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:

Hej Amino.dk

Jeg har par enkelt spørgesmål til jer herinde..

1. Ville i købe Hagesmæk over nette?, hvis der var penge at hente. Tilforhold hvad man køber dem ude i butikkerne? 

- Pris - 30-40 kr? eller skal vi længere ned før i ville købe. 

2. Ville det have stor betydning om logo text stod på engelsk " f.eks. Driver Car "

Med tre børn i min husstand - som nu alle er forbi hagesmæk stadiet... så er svaret "næh..." - kan ikke se ideen med at købe billige hagesmækker på nettet... 

MEDMINDRE dine hagesmækker er bundet op på sjove ideer omkring logo/tegninger/signalværdier.... ellers ikke...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:
- Pris - 30-40 kr? eller skal vi længere ned før i ville købe

Hvis jeg skulle købe en hagesmæk af dig, ville det blive som mer-køb i forbindelse med en ordre jeg i forvejen bestilte hos dig.

Sælger du andre baby-ting, kunne du måske bruge en hagesmæk som tak-for-handelen-gave, evt. med en veltegnet og sød reklame for dit firma.

At betale porto for at få en hagesmæk tilsendt virker for mig ikke logisk - når det i forvejen er så let at få fat i dem.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

@Søren Velling

Kvaliteten ville være det bedste af det bedste som man findes på markedet i dag. 

@Lasse Burholt

De hagesmækker der skal sælges fra min webshop er alle med forskellige motivere.

@Lone Ginnerup

Kunne ikke rigtig forstille mig at, der er kunder som kun primær køber hagesmæk udover at købe andre ting. 

Ja, en lille gave.. Kunne være en god ide at sende ud til kunderne !

Fragt, vil være den billigste. Er i gang med at undersøg hvordan jeg kan gøre det billigst

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:

@Søren Velling

Kvaliteten ville være det bedste af det bedste som man findes på markedet i dag. 

Kvalitet siger du... Hvad er kvalitet i dine øjne når det kommer til hagesmækker?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:
Kvaliteten ville være det bedste af det bedste som man findes på markedet i dag

AP har du børn selv? Jeg spørger fordi en hagesmæk nok ikke fylder ret meget i en småbørnsfamilies tanker, og det virker som om du håber, at det er et større emne, end jeg tror det er. Mange hygger sig med at lave nogle selv, og ellers kan man få en stak for en 50´er, der hvor man handler sine dagligvarer.

ps. selv om jeg er en gammel rotte, kender jeg til at have små børn - - er mor til 5 Geeked

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

@Neeeeej-da

Når jeg siger dette, er det med en god stof kvalitet som ikke laver af papir. Forstå mig ret

@Lone

Nej ikke endnu, men vi stor famille som alle haft børn og stadig har små børne.

Kunne det ikke være sjover at købe f.eks en hagesmæk, med en bil ?. Istedet for den enkelt hvide kedelig farve? 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser ikke noget problem i at handle dem på nettet - Da vi skulle købe nogen valgte vi http://www.b-toennesen.dk/?q=hagesm%C3%A6k-vandt%C3%A6t-30-x-50-cm-bl%C3%A5 - de kostede vist omkring 45 kr. ex moms per stk da vi købte 20 (mener det, måske lidt billigere).

Store vandtætte hagesmækker der fylder hele maven spare en masse tøjvask :)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad synes i om dem her? nogle i ville købe for 30kr stykket?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)